Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-07-2023, 00:00
Контактна особа замовника: Шеховцова Анастасія Михайлівна, телефон: (044) 530-65-18, електронна адреса: [email protected]
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 349 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Банкнотно-монетний двір Національного банку України |
| ЄДРПОУ: | 21575489 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шеховцова Анастасія Михайлівна |
| Телефон: | 380445306518 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02222, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір |
3 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Керуючись вимогами абзацу 1 пункту 43 Особливостей розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: “Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БЛАГОС ІНЖИНІРИНГ”, ЄДРПОУ 40362340 (далі – ТОВ “БЛАГОС ІНЖИНІРИНГ”) щодо закупівлі “75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Технічне обслуговування систем протидимного захисту), очікувана вартість закупівлі – 349 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – липень 2023 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВ “БЛАГОС ІНЖИНІРИНГ” у складі тендерної пропозиції надано таблицю цін, що складена і заповнена з порушенням форми, наведеної в Додатку 1.1 до тендерної документації, що суперечить вимогам Додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації містить вимогу: “Вивчивши тендерну документацію на закупівлю послуг з технічного обслуговування систем протидимного захисту, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол № В/81-0001/84530 від 19.07.2023 року), ми, ____________________________ (повне найменування учасника), приймаємо та погоджуємось з усіма умовами тендерної документації на зазначені вище торги, в тому числі із проектом договору про закупівлю, та пропонуємо здійснити закупівлю зазначених в нашій тендерній пропозиції послуг, на загальну суму: _______________ (сума, цифрами і прописом) грн, у тому числі ПДВ – ______________ грн/без ПДВ, що включає в себе сплату усіх податків і зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені, інші витрати та матеріали, пов’язані з наданням послуг за договором про закупівлю, відповідно до таблиці цін, що додається до цієї тендерної пропозиції, складена і заповнена за формою, наведеною в Додатку 1.1 до тендерної документації” 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Таблиця цін, що додається до тендерної пропозиції, складена і заповнена за формою, наведеною в Додатку 1.1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.