Закупівлю оголошено - 18-12-2025, 13:30. Дата останніх змін - 18-12-2025, 13:30

Дизельне паливо (Євро 5), талон

Дизельне паливо (Євро 5), талон... Державна закупівля - UA-2025-12-18-012242-a Дизельне паливо (Євро 5), талон від замовника НОВОВАСИЛІВСЬКА ГІМНАЗІЯ "ПЕРСПЕКТИВА" ПАВЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ від 12/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-18-012242-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-18-014776-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-12-2025, 13:30
по 23-12-2025, 08:00

Поставка талонів/скретч-карток здійснюється Постачальником за наступною адресою: Україна, 70005, Запорізька область, Запорізький район, с. Нововасилівка, вул. Польова, 18-А протягом п’яти робочих днів з дати укладення Договору. Відповідно до поставлених скретч-карток Постачальник забезпечує безперебійну, цілодобову, сім днів на тиждень заправку ТЗ Замовника паливом на власних АЗС, або АЗС партнера(-ів). Місце розташування АЗС до місця розташування Замовника повинна бути в межах до 7 км. (Адреса Замовника: Запорізька область, Запорізький район, с. Нововасилівка, вул. Польова, 18-А). Заправка ТЗ Замовника на АЗС Постачальника, або АЗС його партнера(-ів) здійснюється до повного використання скретч-карток (закінчення терміну їх придатності (строку дії) та відповідно до Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою КМУ від 20.12.1997 №1442. Термін дії скретч-карток на пальне – не менше ніж 12 місяців з дня отримання їх Замовником. Після закінчення терміну дії скретч-карток на Товар, який є оплачений, але не вибраний Замовником, такі скретч-картки підлягають обміну/подовженню на строк, що є не меншим ніж 6 місяців, в номіналі один до одного та повинні діяти на всіх АЗС Постачальника та його партнерів. Вартість зберігання пального входить у вартість закупівлі. У разі зміни зовнішньої форми карток Постачальником здійснюється обмін цих карток без додаткової оплати Замовником.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
8807
8 807 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:НОВОВАСИЛІВСЬКА ГІМНАЗІЯ "ПЕРСПЕКТИВА" ПАВЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:26337814 Досьє YouControl
Контактна особа:Ганна Бабій
Телефон:+380632253923
E-mail:nvk.novovasilevka@gmail.com
Місцезнаходження:
70005, Україна, Запорізька область,Запорізький район, с. Нововасилівка, вул. Польова, 18-А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дизельне паливо (Євро 5), талон

150
літр
70005 , Україна , Запорізька область , Запорізький район, село Нововасилівка , Польова, 18-А ,
по 26-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Мінімальне цетанове число49Активна18-12-2025, 13:29
Спосіб реалізаціїталонАктивна18-12-2025, 13:29
Відповідність ДСТУ 7688:2015ТакАктивна18-12-2025, 13:29
Вміст сірки — не більше 10 мг/кгТакАктивна18-12-2025, 13:29
Відповідність сезонності дизельного палива згідно ДСТУ 7688:2015ТакАктивна18-12-2025, 13:29
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-12-2025, 13:30:25
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:18-12-2025, 13:29:48
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки між Постачальником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Постачальником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 10 (десяти) банківських днів після його отримання. При цьому оплата товару здійснюється з врахуванням особливостей, обумовлених дією умов воєнного стану та визначених у Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» № 590 від 09.06.2021 р. (зі змінами та доповненнями). У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунок по даному Договору здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетних коштів на свій поточний рахунок
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Строк передачі скретч-карток (талонів) - протягом трьох календарних днів з дати укладення Договору
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          3
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ