Закупівлю оголошено - 17-12-2025, 21:02. Дата останніх змін - 17-12-2025, 21:02

код ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія, Електрична енергія, без розподілу (код ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія)

код ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія, Електрична енергія, без розподілу (код ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія) ... Державна закупівля - UA-2025-12-17-025549-a код ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія, Електрична енергія, без розподілу (код ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія) від замовника Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради від 12/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-17-025549-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-17-031279-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-12-2025, 21:02
по 20-12-2025, 05:00

І. Вимоги до формування ціни (повинні бути враховані постачальником при розрахунку вартості ціни пропозиції): Розрахунок ціни пропозиції повинен здійснюватися наступним чином: Р = Ni план * (Црдн. +М + Тпер.)*1,2, грн. з ПДВ де, Р – ціна пропозиції, у гривні (UAH) Ni план – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Замовника (обсяг закупівлі), кВт*год. Црдн – середньозважена ціна на РДН за період 1-30 листопада 2025 року – 6,83049 грн. за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб сайті https://www.oree.com.ua/; Тпер. – тариф на послуги з передачі електричної енергії на 2025 рік – 0,68623 грн. за 1 кВт*год без ПДВ (визначений Постановою НКРЕКП від 19 грудня 2024 р. № 2200); 1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ-20 %); М – маржа (вартість послуг Учасника), запропонована Учасником. Маржа може бути від’ємною величиною. Маржа розраховується замовником у гривнях згідно розрахунку, наведеного у даному пункті, та включається в договір про закупівлю. ІІ. Порядок укладення договору про закупівлю за результатами запиту пропозицій постачальників (далі – Порядок) 1. Відповідно до п.66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. У разі обґрунтованої потреби строк для укладення договору може бути продовжений до 10 календарних днів. Договір між замовником та переможцем відбору укладається відповідно до вимог законодавства. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. 2. Проект договору про закупівлю наведений у Додатку 1 до Порядку. З метою належного укладення договору про закупівлю, переможець відбору у строк 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору повинен надати замовнику: 2.1. Копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи переможця відбору на підписання договору про закупівлю: - для юридичних осіб - у разі підписання керівником юридичної особи-переможця відбору - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; - для юридичних осіб - у разі підписання іншою особою - доручення (довіреність) керівника переможця відбору та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) (протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів); - для юридичних осіб - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, переможець відбору додатково надає опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо переможець відбору здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників; - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи переможця відбору на підписання договору про закупівлю на суму наданої пропозиції (для юридичних осіб); *При наявності обмежень у Статуті у органів управління переможця відбору (господарського товариства) на укладання договорів, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином. Переможці відбору, які за своєю організаційно-правовою формою належать до товариств з обмеженою відповідальністю, надають довідку щодо вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, якщо інше не передбачено Статутом. - для фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців: копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру та копія паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10-16, засвідчені переможцем відбору; у разі, якщо договір про закупівлю буде підписувати уповноважена особа, а не безпосередньо фізична особа, у т.ч. фізична особа-підприємець, надати доручення (довіреність) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця, на вчинення відповідних повноважень уповноваженою особою. 2.2. Заповнений проект договору з усіма додатками, підписаний уповноваженою особою переможця-відбору та скріплений печаткою (у разі наявності), у 2-х примірниках.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
452503.2
452 503,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради
ЄДРПОУ:05425307 Досьє YouControl
Контактна особа:Валентина Тіщенко
Телефон:+380577255489
E-mail:pansionat007@ukr.net
Місцезнаходження:
61177, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Ігоря Муратова, буд. 7
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Електрична енергія, без розподілу

50 000
кіловат-година
61177 , Україна , Харківська область , місто Харків , ВУЛИЦЯ ІГОРЯ МУРАТОВА, будинок 7 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУ EN 50160:2023, та іншим вимогам згідно держстандартутакАктивна17-12-2025, 20:59
Послуги розподілу включеноНіАктивна17-12-2025, 20:59
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-12-2025, 21:02:27
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-12-2025, 20:59:36
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ