до 31.12.2025 року. Оплата Споживачем за Товар, який буде поставлений Постачальником протягом грудня 2025 року здійснюється з урахуванням пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі рахунка-розшифровки, наданого Постачальником до 10 грудня 2025 року у розмірі 100% розрахункового обсягу споживання Товару у грудні 2025 року. Споживач здійснює попередню оплату за споживання Товару у грудні 2025 року згідно рахунка-розшифровки протягом 5 (п’яти) робочих днів після його отримання. Сторони погодили, що розрахунковий обсяг споживання Товару у грудні 2025 року визначається залишком обсягу постачання Товару та сумою коштів за Договором до кінця 2025 року за фактичною ціною електричної енергії, розрахованою відповідно до Додатку 2 до Договору з урахуванням середньозваженої ціни, що сформувалась на ринку «на добу наперед» (далі – РДН) за попередній розрахунковий період (листопад 2025 року). Постачальник протягом 10 (десяти) календарних днів, після закінчення розрахункового періоду (грудень 2025 року) надсилає Споживачу підписаний рахунок-розшифровку та Акт приймання-передачі Товару (електричної енергії) за фактично спожитий Товар за грудень 2025 року. Якщо сума коштів, отриманих Постачальником за споживання Товару Споживачем за грудень 2025 року, більша, ніж вартість фактично спожитого Товару, Постачальник повертає на рахунок Споживача, зазначений у розділі 18 Договору, невикористані суми коштів протягом 2 (двох) робочих днів після надання Постачальником Акту приймання-передачі Товару (електричної енергії). Якщо сума коштів, отриманих Постачальником за споживання Товару Споживачем за грудень 2025 року, менша, ніж вартість фактично спожитого Товару, остаточні розрахунки між Сторонами здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Акту приймання-передачі товару (електричної енергії).
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 70 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ЯБЛУНИЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ САДОК) "СМЕРІЧКА" ПОЛЯНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 20556225 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Орина Бербенчук |
| Телефон: | +380965512198 |
| E-mail: | yablunitsasadok@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 78592, Україна, Івано-Франківська область,місто Яремче, село Яблуниця |
0 |