1 Період постачання електричної енергії за Договором з 01.01.2025 по 31.12.2025 включно. 2. Постачання електричної енергії Споживачу здійснюється Постачальником на підставі поданої Споживачем заявки (далі – Заявка), та яка має містити: інформацію щодо об’єкта (об’єктів) постачання електричної енергії, в тому числі найменування об’єкта (за наявності), адреса тощо, їх EIC коди, відомості щодо строку (періоду) постачання електричної енергії (в тому числі дату початку постачання) за кожним об’єктом Споживача, відомості щодо погодинного споживання електричної енергії об’єктами Споживча (за наявності). 3. Об’єкти постачання електричної енергії Споживача розташовані на території України (окрім тимчасово окупованої території України та населених пунктів на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження) та визначаються у Заявках Споживача. Всі об’єкти електропостачання (надалі - Об’єкти) приєднані до мереж відповідних операторів системи розподілу. Постачальник зобов’язаний здійснити постачання електричної енергії по всім визначеним в Заявці Споживача Об’єктам. 4. Споживач має право здійснювати коригування обсягів поданої Заявки шляхом подання відповідної коригуючої Заявки до 12 числа розрахункового періоду (місяця постачання). 5. Заявки/коригуючі Заявки Споживача або будь-який інший документ (кореспонденція) за Договором, які оформлюються виключно за підписом Споживача можуть направлятися електронною поштою або з використанням Сервісу, або у вигляді письмової кореспонденції, та подається Споживачем на адресу Постачальника, одним із наступних способів на вибір Споживача: 6. Шляхом відправлення електронного листа на електронну пошту Постачальника з додаванням до такого листа сканкопії відповідного документу, підписаного Споживачем, в форматі РDF або в будь-якому іншому форматі, який забезпечує можливість ознайомлення зі змістом документу. У даному випадку відповідний документ вважається отриманим Постачальником з дати його направлення Споживачем на електрону адресу Постачальника, підтвердженням чого є відповідна роздруківка з поштового програмного забезпечення Споживача. 7. Шляхом направлення відповідного документу в електронному вигляді за допомогою Сервісу, при цьому такий документ вважається отриманим Постачальником з моменту присвоєння Сервісом статусу документу «Відправлений». Документ направлений за допомогою Сервісу підписується за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноважених осіб Споживача. Доказом належного отримання документів за допомогою Сервісу є відповідна роздруківка повідомлення з Сервісу з поміткою зазначеного статусу документа або лист відповідної особи що здійснює надання послуг за Сервісом з відповідним підтвердженням. 8. Шляхом надіслання оригіналу відповідного документу у паперовому вигляді на адресу Постачальника, зазначену в Договорі та/або передачі його уповноваженому представнику Постачальника, що підтверджується власноручним підписом такого представника. 9. Електронні адреси та адреси для листування зазначені Сторонами у розділі «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» цього Договору. 10. У випадку направлення відповідного документу декількома з перелічених у Договорі способів, датою отримання Постачальником документу Споживача вважається найбільш рання дата отримання документу.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 6 600 925,38 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2428 |
| ЄДРПОУ: | 14321469 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ромаскевич Вікторія Миколаївна |
| Телефон: | 380445276511 |
| E-mail: | VRomaskevych@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
0 |