Постачання електричної енергії здійснюється відповідно до умов Договору та Додатків до нього. Постачання Товару за цим Договором здійснюється для забезпечення потреб об’єктів електропостачання Споживача, які визначені в Додатку №1 до Договору і приєднані до мережі відповідного оператора системи розподілу. Перелік точок обліку визначаються в заяві до Договору, яка є Додатком № 3 до Договору. Оплата Товару здійснюється на підставі підписаного Сторонами Акта протягом 10 робочих днів із дати підписання Споживачем за відповідний розрахунковий період.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 1 616 585,88 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "АВАНГАРДІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ" АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43137973 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Шапілова |
| Телефон: | +380500607578 |
| E-mail: | olgasapilova028@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 67806, Україна, Одеська область,Одеський район, селище Авангард, вул.Добрянського, будинок 26 А |
0 |