Поставка товару (партії товару) здійснюється для заправки автомобілів швидкої медичної допомоги Верховинської підстанції Е(Ш)МД на умовах, зазначених в договорі. Поставка товару здійснюється згідно письмової або електронної заявки покупця постачальником у строк, що не перевищує 2 (двох) робочих днів з моменту отримання постачальником письмової, або електронної заявки. Строк поставки довірчих документів до 31.12.2025 року. РОзрахунки за товар (партію товару) покупець здійснює за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання сторонами відповідної видаткової накладної на товар.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 290 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 38554360 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тимчук Ярослав |
| Телефон: | 0979471755 |
| E-mail: | CEMD.YAROSLAV@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 76009, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39 |
0 |