Покупець здійснює 100% післяоплату товару у національній грошовій одиниці України впродовж 7 (семи) робочих днів, після пред'явлення Постачальником видаткової накладної на отриманий товар Покупцем. Ціна товару вказується у видатковій накладній. Платежі здійснюються ДКСУ відповідно до Постанови № 590 від 9 червня 2021 року "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану". Постачальник на підтвердження свого обов'язку, що випливає з цього Договору, видає Покупцеві, протягом 7 календарних днів з моменту отримання заявки, бланки-дозволу відповідного номіналу, марки на всю кількість ПММ згідно з видатковою накладною. Бланки-дозволу, у розумінні цього Договору, є разовими та мають безстроковий термін дії або не менше 1 (одного) року від дати придбання з можливістю обміняти їх на нові талони з новим строком при закінченні дії його строку. Доставка товару в повному обсязі здійснюється Постачальником до 15.12.2025 року включно за заявкою Покупця за адресою: м. Тараща, вул. Героїв Чорнобиля, 1, відділення Нової Пошти № 2
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 202 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Виконавчий комітет Таращанської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40289376 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бондаренко Наталія Миколаївна |
| Телефон: | +380456642961 |
| E-mail: | mrtarzak@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09501, Україна, Київська область,містоТараща, вулиця Героїв Чорнобиля, 1 |
0 |