Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2025, 00:00
Відповідно до п.п. 1, 3 Загальних положень Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 10 Особливостей встановлено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення про проведення процедури відкриті торги, у порядку, визначеному Особливостями.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 50 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 1 500 UAH |
| Замовник: | Золотоніський психоневрологічний інтернат |
| ЄДРПОУ: | 03189788 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вітер Руслана Петрівна |
| Телефон: | 380473753790 |
| E-mail: | pnizol@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 19702, Україна, Черкаська область,с. Бакаївка, вул. Монастирська, 3 |
1 |