1. Учасник повинен мати щонайменше дві АЗС в м. Охтирка (власні або орендовані АЗС) та бути емітентом талонів єдиного зразка на пальне, які містять назву/бренд АЗС на яких буде здійснюватись заправка Замовника. (На етапі підписання договору, Учасник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо власних та орендованих АЗС в м. Охтирка та скан-копію талонів єдиного зразка на пальне, які містять назву/бренд АЗС на яких буде здійснюватись заправка Замовника). 2. Враховуючи ситуацію, яка склалась в країні та для забезпечення безперервної роботи генератора в лікарні, пункти АЗС мають бути оснащені джерелами безперебійного живлення. Учасник забезпечує можливість заправки Замовника у цілодобовому режимі, у вихідні та святкові дні, в зимовий та літній час. (На етапі підписання договору, Учасник повинен надати Замовнику листа в довільній формі щодо оснащення пунктами АЗС, які пропонує Учасник, джерелами безперебійного живлення, також, що Учаник забезпечує можливість заправки Замовника у цілодобовому режимі, у вихідні та святкові дні, в зимовий та літній час). 3. Поставка Товару Продавцем здійснюється згідно заявки Покупця протягом 3-х календарних днів в межах загальної вартості Товару за Договором і відповідно до узгоджених в Специфікації асортименту і кількості Товару. Заявка Покупця вважається отриманою Продавцем, якщо вона направлена Покупцем на електронну адресу Продавця, зазначену у цьому Договорі або за допомогою телефону, факсу, та інших засобів зв’язку. Строк отримання талонів – не пізніше 07.11.2025 року. (На етапі підписання договору, Продавець повинен надати Покупцю гарантійного листа в довільній формі щодо постачання Товару в дані терміни та строки). 4. Термін дії талонів не менше 12 місяців з моменту їх поставки Покупцю. У разі зміни форми або закінчення терміну дії талонів на ПММ, Продавець зобов’язується безоплатно продовжити строк їх дії на новий період, але не менше ніж на 12 місяців, або замінити їх на нові талони аналогічного номіналу та виду пального протягом 5 календарних днів з дати звернення Покупця. (На етапі підписання договору, постачальник повинен надати замовнику гарантійний лист у довільній формі щодо терміну дії талонів та у разі закінчення їх терміну дії). 5. Оплата Товару здійснюється після доставки талонів до Покупця.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 443 952,10 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОХТИРСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02007472 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольвач Людмила |
| Телефон: | +380544641972 |
| E-mail: | ocrl76@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 42700, Україна, Сумська область,місто Охтирка, вулиця Петропавлівська, будинок 15 |
0 |