Вимоги до предмета закупівлі: 1. Бензин А95 повинно відпускатись цілодобово на підставі пред’явлення талонів на АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі, тощо, розташованих в місті Свалява Закарпатської області. 2. Поставка та передача у власність замовника товару здійснюється за талонів номіналом 10, або 20 літрів. 3. Термін дії талонів повинен становити не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати їх передачі. Вимоги до учасника: Учасник повинен мати не менше однієї АЗС у місті Свалява , у якій буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 115 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги " Свалявської міської ради Закарпатської області |
| ЄДРПОУ: | 38330435 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Молнар Тетяна |
| Телефон: | 380313324157 |
| E-mail: | svpmsd22@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 89300, Україна, Закарпатська область,Свалява, вулиця Шевченка будинок ,22 |
1 |