Відповідно до п.12 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - У разі здійснення закупівлі товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу, замовник здійснює відбір постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 року № 822. Відпуск нафтопродукту здійснюється на АЗС, що розташовані в межах не більше 5 км від місцезнаходження Замовника (Житомирська область, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова,12). Талони повинні бути номіналом 10 - 20 літрів та мають діяти на всій території України не менше одного року з дати поставки з можливістю обміну їх на нові талони з новим строком дії при його закінченні. Постачальник має бути емітентом скретч-карток/талонів, мати розширену мережу власних або орендованих або партнерських АЗС на території України.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 260 175 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 04011928 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Валерій Кулик |
| Телефон: | +380667791020 |
| E-mail: | valeriykulik17@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,м. Житомир, майдан ім.С.П.Корольова, 12 |
0 |