Постачальник обов’язково повинен мати АЗС на території міст Дніпра, Кривого Рогу, адміністративних районів Дніпропетровській області. 5.1. Строк поставки Товару: з моменту підписання Договору протягом 7 робочих днів, але в будь-якому випадку до 31 грудня 2025 року. 5.2. Товар постачається у формі скретч-карт/еквівалент встановленого зразку, згідно з номіналом та у кількості відповідно до Специфікації до Договору, шляхом доставки Замовнику скретч-карт/еквівалент на замовлену партію Товару. 5.3. Місце поставки: м. Дніпро, вул. Філософська, буд. 39 А. 5.4. Місце виконання договору: м. Дніпро 5.5. Передача скретч-карт/еквівалент Замовнику підтверджується підписанням Сторонами видаткової накладної на Товар, яка обов’язково повинна містити номенклатуру (асортимент), кількість та ціну Товару відповідно до переданих скретч-карт/еквівалент, а також загальну суму до сплати. 5.6. Відвантаження Товару здійснюється на АЗС що обслуговують скретч-карти/еквівалент Постачальника та знаходяться у власності та/або оренді Постачальника, або є партнерами у м. Дніпро, перелік яких наведено в Додатку №2, який є невід’ємною частиною цього Договору. Постачальник обов’язково повинен мати АЗС на території міст Дніпра, Кривого Рогу, адміністративних районів Дніпропетровській області. 5.7. Відвантаження Товару на АЗС здійснюється цілодобово в робочі та у вихідні дні за скретч-картами/еквівалент Постачальника, що є документом обов’язкової звітності і підставою для відвантаження Товару. 5.8. Постачання Товару за скретч-картами/еквівалент здійснюється на АЗС партіями, у асортименті та кількості зазначеній в скретч-картах/еквівалент Постачальника. Відвантаження Товару Замовнику здійснюється за умови пред’явлення скретч-карт/еквівалент оператору на АЗС. При цьому скретч-карта/еквівалент повинна бути в належному стані та не містити будь-яких печаток, штампів, інших позначень, крім тих, що нанесені Постачальником. 5.9. Термін дії скретч-карт/еквівалент становить не менше 12 (дванадцяти місяців) з дня отримання Замовником скретч-карт (еквівалент). У разі, якщо у встановлений в талоні термін його дії, Замовник не отримав Товар, Постачальник на вимогу Замовника протягом двох робочих днів зобов’язаний обміняти таку скретч-карту/еквівалент, термін дії якої закінчився, на нові з терміном дії не менше 12 місяців, з відповідним асортиментом та кількістю Товару. 5.10. Якісні характеристики Товару та місце його поставки повинні відповідати вимогам щодо охорони довкілля. 5.11. Право власності на пальне вважається переданим Замовнику у момент його фактичного відпуску на АЗС. 5.12. Зобов’язання Постачальника по поставці Товару вважаються виконаними після відвантаження Замовнику всієї партії Товару на АЗС. 5.13. Товар повинен бути підтверджений декларацією про відповідність або сертифікатом відповідності у разі наявності, (сертифікат) паспорт якості.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 116 260 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Головне Управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 40359593 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Євгенія Попова |
| Телефон: | +380980706521 |
| E-mail: | evgeniyahodos95@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49006, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Філософська, 39 А |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.