Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 707 500 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 075 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 14 150 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 05446166 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ільченко Дарія Вікторівна |
| Телефон: | 380504357315 |
| E-mail: | 02089@i.ua |
| Місцезнаходження: | 02089, Україна, Київська область,Київ, Броварський проспект, 2 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі документів тендерної пропозиції не надано лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 2. Розділу 3. Тендерної документації; 3. Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.