Період оскарження умов закупівлі - по 15-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 725 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 625 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ГАЛИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43991679 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://galych-osvita.gov.ua |
| Контактна особа: | Олена Стасенко |
| Телефон: | +380343122189 |
| E-mail: | stelena@online.ua |
| Місцезнаходження: | 77100, Україна, Івано-Франківська область,місто Галич, вул.Винниченка, будинок 8 |
9 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не надана довідка, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пункту 4 додатку 5 до тендерної документації. - надана довідка про надання Замовнику безоплатного та безперешкодного доступу до інформації, передбаченої Законом України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення» від 10.12.2015 № 887-VIII, без зазначення форми надання та способу доступу до даної інформації, в тому числі у підрозділах, в яких проводитиметься особистий прийом та здійснюватиметься обмін документами із Замовником, чим порушено вимоги підпункту 5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації та пункту 37 додатку 5 до тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати довідку, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі. - надати довідку про надання Замовнику безоплатного та безперешкодного доступу до інформації, передбаченої Законом України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення» від 10.12.2015 № 887-VIII, із зазначенням форми надання та способу доступу до даної інформації, в тому числі у підрозділах, в яких проводитиметься особистий прийом та здійснюватиметься обмін документами із Замовником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.