Учасник повинен мати розвинену мережу власних та/або орендованих, та/або партнерських стаціонарних автозаправних станцій, з можливістю заправки на АЗС з відстанню до 4 км від адреси Замовника. Талони (скретч-картками) передаються Замовнику активованими, однією або окремими партіями на підставі заявки Замовника, видаткової накладної та переліку усіх талонів (скретч-карток) із зазначенням серійних номерів та датою передачі талонів Замовнику. Талони повинні бути номіналом 10 та/або 20 літрів. Строк дії талонів (скретч-карток): необмежений або не менше 12 місяців з дати їх отримання Замовником, з можливістю подальшої заміни невикористаних Замовником Талонів або продовженням їх терміну та діяти на всіх АЗС Учасника. Оплата здійснюється за поставлений товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів згідно рахунку та накладної.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 353 520 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 35535544 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://7med.zp.ua/ |
| Контактна особа: | Ольга Булавіна |
| Телефон: | +380503375778 |
| E-mail: | tender_ml7@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69118, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА будинок 9 |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.