Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 128 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 640 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КЗ Львівської обласної ради «Львівський науковий ліцей № 1 імені Б.-І. Антонича» |
| ЄДРПОУ: | 04545280 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бабенко Валерія Анатоліївна |
| Телефон: | +380677241118 |
| E-mail: | sanschool1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79014, Україна, Львівська область,місто львів, вул. Остроградських, 1 |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пп. 3 п. 9 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації крім того, хоча б один працівник Учасника повинен пройти навчальний курс по оптимізації бізнес - процесів на основі стандарту ISO 9001:2015 або більш нової версії ISO . На підтвердження вищезазначеного, Учасник у складі пропозиції надає відповідний документ (сертифікат/ свідоцтво/диплом) та документ, що підтверджує наявність трудових правовідносин із особою на ім’я якої виданий сертифікат. Учасник у складі пропозиції не надав вказані документи. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до пп. 3 п. 9 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації крім того, хоча б один працівник Учасника повинен пройти навчальний курс по оптимізації бізнес - процесів на основі стандарту ISO 9001:2015 або більш нової версії ISO . На підтвердження вищезазначеного, Учасник у складі пропозиції надає відповідний документ (сертифікат/ свідоцтво/диплом) та документ, що підтверджує наявність трудових правовідносин із особою на ім’я якої виданий сертифікат. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.