Закупівля проводиться на очікувану вартість без ПДВ у разі якщо учасник є платником ПДВ під час укладання договору додатково буде нараховано ПДВ. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника, який повинен бути обладнаний маніпулятором, для здійснення розвантаження Big bag у зовнішній бункер Замовника, згідно заявок, за потребою починаючи з дати укладання Договору до 31.12.2025 року, або до завершення поставки Покупцю всього об’єму Товару, передбаченого даним Договором. Поставка частини товару здійснюється протягом 2-ох календарних днів з дати отримання заявки Покупця через засоби факсу, телефонного або електронного зв'язку, в якій визначається обсяг поставки товару
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 175 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Державне підприємство "Санаторій "Конча-Заспа" |
| ЄДРПОУ: | 01981715 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.koncha-zaspa.kiev.ua |
| Контактна особа: | Ірина Шушпаннікова |
| Телефон: | +380953188688 |
| E-mail: | arina.shushpannikova@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03131, Україна, м. Київ,м.Київ, Столичне шосе, будинок 215 |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.