Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 294 120 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 470,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Хмільницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34422134 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://rada.ekhmilnyk.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Юлія Луценко |
| Телефон: | +380681945335 |
| E-mail: | ybabyshen@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 22000, Україна, Вінницька область,м. Хмільник, вул.Столярчука 10 |
3 |
За підсумками розгляду вашої пропозиції на відповідність Тендерній документації повідомляємо про невідповідність в поданих документах. В пункті 17 додатку № 2 до Тендерної документації Замовник вимагав надати «Лист-гарантію в довільній формі завірену підписом та печаткою (за наявності) про те, що після підписання договору учасником буде доставлено замовлений товар в строки встановлені в тендерній документації, однією партією та комплектом відповідно до додатку № 4 до ТД». Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав таку довідку. Вимога: надати довідку відповідно до вимог додатку № 2 до Тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.