Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 142 145,90 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 421,46 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 17 000 UAH |
| Замовник: | КП "ЦЗО ХМР" |
| ЄДРПОУ: | 40848524 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кучер Наталя |
| Телефон: | 380577253213 |
| E-mail: | n.kucher_czo@city.kharkiv.ua |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,Харків, вул. Конторська, 35 |
| Замовник(и): | Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 31" Харківської міської ради КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ ПАРКІВ КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ М. ХАРКОВА" |
0 |
За рішенням уповноваженої особи від 11.07.2025 № 8/3 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі З огляду на це є необхідність затвердити тендерну документацію Нафта і дистиляти (код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти») унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-11-008363-a (далі — Закупівля). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ПЕТРОЛ», встановлено, невідповідність умовам тендерної документації, а саме: Згідно Додатку 1 «Технічна специфікація зі змінами» до тендерної документації Учасник надає заповнену Таблицю 2 про відповідність запропонованого Учасником Товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (технічному завданню): - на підтвердження вимоги надано Сертифікат відповідності №UA.056.П.00075-24 термін дії з 23.04.2024р до 22.04.2027р. Палива дизельного ДП-Л-Євро5-ВО та Сертифікат відповідності №UA.056.П.00206-24 термін дії з 18.09.2024р. до 17.09.2027р. Палива дизельного ДП-З-Євро5-ВО, однак у Таблиці 2 внесені реквізити: Сертифікат відповідності №UA.056.П.0075-24 термін дії з 23.04.2024р. до 22.04.2027р. Палива дизельного ДП-Л-Євро5-ВО; Сертифікат відповідності №UA.056.ПР.00206-24 термін дії з 18.09.2024р. до 17.09.2027р. Палива дизельного ДП-З-Євро5-ВО. Отже, учасником не виконано вимогу Додатку 1 «Технічна специфікація зі змінами» до тендерної документації, а саме заповнення Таблиці 2. Відповідно до п.18 Додатку 5 зі змінами до тендерної документації Учасник повинен надати: 18*. Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію у вигляді заповненої(их) таблиці(ь) щодо розташування АЗС в місті Харків, на яких буде забезпечено відпуск товарів, що вимагаються Замовником. * Дана вимога встановлюється з врахуванням воєнного стану для безперебійної роботи підприємств. Основною вимогою є не визначення форми власності АЗС, а здійснення безумовного, цілодобового та безперебійного відпуску пального на АЗС. У разі, якщо Учасник є власником зазначених в таблиці АЗС - в складі тендерної пропозиції надаються: - копії документів, якими підтверджується право власності Учасника на АЗС; - оригінал листа Учасника з гарантією безумовного та безперебійного здійснення відпуску пального на цих АЗС за талонами, що пропонуються Учасником на протязі всього терміну дії талонів, який встановлено умовами договору на закупівлю. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше дати оголошення закупівлі, повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника-ініціатора, ідентифікатор закупівлі та зразок(ки) талона(ів). У разі, якщо Учасник не є власником зазначених в таблиці АЗС - в складі тендерної пропозиції надаються: - копії договорів оренди та/або суборенди АЗС та/або копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником та/або орендарем АЗС; - оригінал листа від власника та/або орендаря та/або управителя АЗС з гарантією безумовного та безперебійного здійснення відпуску пального на цих АЗС за талонами, що пропонуються Учасником на протязі всього терміну дії талонів, який встановлено умовами договору на закупівлю. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше дати оголошення закупівлі, повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника-ініціатора, ідентифікатор закупівлі та зразок(ки) талона(ів). На виконання встановленої вимоги Учасник надає Гарантійний лист від 18.07.2025р. №1807/2025-02 з ідентифікатором закупівлі UA-2025-07-04-009346-а, що не відповідає дійсному ідентифікатору закупівлі, а саме UA-2025-07-11-008363-а. Гарантійний лист від 18.07.2025р. №1807/2025-02 містить реквізити ТОВ «БРЕНТ РІТЕЙЛ» та підписаний Наталією Волковою, директором ТОВ «БРЕНТ РІТЕЙЛ», однак, містить у собі печатку ТОВ «БРЕНТ ПЕТРОЛ». Учасником не виконано в повній мірі вимогу пункту 18 Додатку 5 зі змінами до тендерної документації щодо надання листа від власника та/або орендаря та/або управителя АЗС з гарантією безумовного та безперебійного здійснення відпуску пального на цих АЗС за талонами, що пропонуються Учасником на протязі всього терміну дії талонів, який встановлено умовами договору на закупівлю. Згідно п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: 1. Вірно заповнену Таблицю 2 Додатку 1 «Технічна специфікація зі змінами» до тендерної документації, а саме вказати вірний «№ Сертифікату відповідності» Палива дизельного ДП-Л-Євро5-ВО та Палива дизельного ДП-З-Євро5-ВО. 2. Оригінал листа, що стосується закупівлі від власника та/або орендаря та/або управителя АЗС з гарантією безумовного та безперебійного здійснення відпуску пального на цих АЗС за талонами, що пропонуються Учасником на протязі всього терміну дії талонів, який встановлено умовами договору на закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.