Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2025, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»з урахуванням особливостей. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 9 та 10 Додатку 1 тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 371 247,78 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 11 000 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
| ЄДРПОУ: | 03360905 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Серьогіна Крістіна Володимирівна |
| Телефон: | 380442933612 |
| E-mail: | kievgorsvet_z@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03067, Україна, Київська область,Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами та доповненнями)) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ТД"ІММ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник ТОВ "ТД"ІММ" надав видаткові накладні № 7100000276 від 24.04.2023 року, № 7100000283 від 27.04.2023 року, №7100000334 від 30.05.2023 року, №7100000348 від 07.06.2023 року, які не містять посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення. (невідповідність п.п.1.2. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації та вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). 2) Учасник ТОВ "ТД"ІММ" надав лист-відгук №399/вих від 24.06.2024 до наданого аналогічного договору №206 від 21.04.2023 року, який не містить інформації щодо відсутності претензійних або судових вимог до Учасника щодо неналежного виконання ним умов договору. Крім того, наданий відгук не містить інформацію про контактних осіб та телефони організації (покупця). (невідповідність п.п.1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації). 3) Учасник ТОВ "ТД"ІММ" надав інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким НЕ існує можливості переглянути електронну версію наданого в складі пропозиції Статуту. (невідповідність п.п.п. 1.1.4. п.п.1.1. п.1 Розділу 3 Додатку 3 тендерної документації). 4) Учасник ТОВ "ТД"ІММ" надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, де в позиції 4 (Олива GNL SemiSynthetic 10W-40 АРІ SL/CF 20л) не зазначив Країну походження. (невідповідність додатку 5 тендерної документації) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник ТОВ "ТД"ІММ" для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати видаткові накладні до наданого аналогічного договору № 206 від 21.04.2023 року відповідно до вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та надати лист-відгук по вищевказаному договору відповідно до вимог п.п.1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації. АБО надати документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації. 2) Надати інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію наданого в складі пропозиції Статуту. 3) Привести у відповідність надану інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в частині зазначення країни походження номенклатурної позиції №4, а саме Оливи GNL SemiSynthetic 10W-40 АРІ SL/CF 20л.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.