Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2025, 00:00
Дизельне паливо
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 99 608,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 498,04 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 24718432 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ВІКТОРОВ МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ |
| Телефон: | 380522378943 |
| E-mail: | tender.kr@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 25015, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, вул. Полтавська, будинок 38 |
3 |
Електронною системою закупівель 07 липня 2025 року проведено електронний аукціон на закупівлю: Дизельне паливо. За результатами аукціону та оцінки тендерних пропозицій електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», ціна якої склала 93 504,12 грн. Розглядом тендерної пропозиції ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», встановлено наступне. 1. Пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи відповідно Додатку №2 до цієї тендерної документації. Додатком №2 визначено, що учасником у складі тендерної пропозиції повинна бути надана інформаційна довідка про виконання аналогічного(-их)* договору(-ів), що виконаний Учасником в повному обсязі протягом 2021-2024 років із зазначенням предмета, повного найменування замовника, місцезнаходження, ЄДРПОУ, обсягу закупівлі, терміну та строку виконання, контактної особи (прізвище, ім’я, по батькові, контактний телефон) відповідальної за виконання договору (зі сторони замовника). У примітці зазначно: «*Аналогічним вважається договір, за яким учасник одночасно або окремо здійснював продаж ПММ за талонами та поставку ПММ на склад Покупця автомобільним транспортом». У складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, у якій, всупереч вимогам тендерної документації, не зазначено: місцезнаходження Управління служби безпеки України в Черкаській області та Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Тернопільської обласної ради; обсяги закупівель (вказано суми договорів); терміни виконання договорів; прізвища, імена, по батькові контактних осіб, відповідальних за виконання договорів зі сторони замовника. Крім того, предметом наданих у складі тендерної документації копій договорів №040421-21/10/24-ШК349 від 21 жовтня 2024 року та №040418-14/02/2024-ШК102 від 14 лютого 2024 року продаж ПММ за талонами. Підтвердження досвіду виконання договорів, за якими учасник здійснював продаж та поставку ПММ на склад Покупця автомобільним транспортом у склані тендерної пропозиції відсутні. 2. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у числі інших – зобов’язання на підписання договору згідно Додатку №4. У складі тендерної пропозиції учасником надано документ від 03.07.2025р., відповідно до якого: «…зобов’язуємося підписати договір про закупівлю на умовах, викладених в Проекті договору (Додаток №5 до тендерної документації), на закупівлю: Бензин марки А-95…», що не відповідає вимогам Додатку №4 до Тендерної документації, оскільки предметом закупівлі є Дизельне паливо. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції зазначеного учасника, визначені пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Підпунктом 1 пункту 44 Особливостей встановлено обов’язок замовника відхилити тендерну пропозицію разі, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У порядку пункту 43 особливостей, ВИМАГАЮ: Усунути зазначені вище невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Уповноважена особа Микола ВІКТОРОВ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.