Період оскарження умов закупівлі - по 28-06-2025, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до Особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р.зі змінами.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 319 995,41 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 599,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Підбузький мистецький ліцей імені Е. Миська" |
| ЄДРПОУ: | 20829094 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Бараняк |
| Телефон: | +380979797231 |
| E-mail: | art73370@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 82180, Україна, Львівська область,Дрогобицький район, смт. Підбуж, вул. Зелена, 2 |
7 |
«ПОВІДОМЛЕННЯ щодо усунення невідповідностей щодо процедури UA-2025-06-23-013658-a. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником: Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" надав Довідку про власний центр обслуговування споживачів (клієнтів) не за формою, встановленою вимогами тендерної документації (Файл 71. Довідка про ЦОК.pdf ). Вимоги тендерної документації: пунктом 1 Порядку постачання товару (електричної енергії) Розділу 3 у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: «1.Довідку про створення Учасником на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/ Івано-Франківської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Довідка надається за формою 1, тими учасниками, у яких створено власний центр обслуговування споживачів (клієнтів), у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 №312. Довідка (форма 1) про власний центр обслуговування споживачів (клієнтів) 1.Юридична адреса центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 2.Фактична адреса та телефон центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 3.Інформація про документ/документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, в якому розташований центр обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника або інформація про документ/документи, що підтверджують право користування не-рухомим майном, в якому розташований центр обслуговування споживачів Учасника (зазначається назва документа, дата видачі, номер) 4.Графік роботи єдиного вікна центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 5.Графік проведення особистого при-йому споживачів (клієнтів) Учасник _____________________ підтверджує, що у центрі обслуговування споживачів (клієнтів) за вказаною адресою щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, нада-ються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, функціонує єдине вікно для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії, а також проводиться особистий прийом споживачів.Уповноважена особа(або керівник Учасника) ___________ ___________________ (підпис) (прізвище, ініціали).» Для усунення невідповідностей Учасник повинен: Надати Довідку (форма 1) про власний центр обслуговування споживачів (клієнтів).»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.