Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2025, 00:00
Відпуск Товару з АЗС Постачальника здійснюється на підставі: бланків дозволів або скретч– карток, або талонів, які повинні бути номіналом 10, 15, 20 літрів, мати термін дії не менше одного року з моменту їх отримання Замовником, які повинні діяти на всіх АЗС Постачальника, або на підставі заправочних відомостей на отримання Товару, відповідно «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 282 329,55 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05410576 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шарий Максим Олександрович |
| Телефон: | 380509828125 |
| E-mail: | centender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, Інженерна, 1 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Строк для укладення договору про закупівлю добіг кінця 26.08.2025. Договір про закупівлю між Замовником та ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» в цей строк укладено не було. В разі укладення договору про закупівлю між Замовником та ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» пізніше 26.08.2025, будуть недотриманими строки укладення договору, встановлені в абзаці 4 п. 49 Особливостей та договір про закупівлю буде нікчемним, відповідно до п.п. 4 п. 21 Особливостей. З метою запобігання порушення законодавства про публічні закупівлі і подальшого настання негативних наслідків, керуючись п.п.2 п.50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, уповноваженою особою прийнято рішення відмінити відкриті торги.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
07-09-2025, 00:00
Період оскарження:
з 27-08-2025, 14:58 по 07-09-2025, 00:00
Документи:
Уповноваженою особою проведено розгляд тендерної пропозиції Учасника – інформації та документів, які Учасник подав в складі тендерної пропозиції та виявлені наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією замовника, затв. протоколом уповноваженої особи від 13.06.2025 б/н (далі в тексті – тендерна документація). Невідповідність №1: Учасник не подав скановану копію складеного Учасником в довільній формі листа-згоди з викладеними в ДОДАТКУ 2 тендерної документації замовника характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вимога викладена в тендерній документації на сторінці 12, в абзаці 2 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» та на сторінці 36 в пункті «Згода з характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг» в ДОДАТКУ 4 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: «В складі тендерної пропозиції учасник подає скановану копію складеного Учасником в довільній формі листа-згоди з викладеними в ДОДАТКУ 2 цієї тендерної документації характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) скановану копію складеного Учасником в довільній формі листа-згоди з викладеними в ДОДАТКУ 2 тендерної документації замовника характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг. Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник повинен подати вище вказані документи та інформацію, шляхом розміщення сканованих копій вказаних вище документів в електронній системі публічних закупівель PROZORRO на сторінці відповідної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.