Оплата вартості кожної поставленої партії товару Замовником здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Постачальника визначеними у цьому договорі після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на оплату поставленого товару (далі накладна) протягом 10 банківських днів з дати прийняття товару Замовником за актом передання-прийняття товару. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник має право оплатити Товар протягом 10 банківських днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника. Термін поставки Товару (талонів): з моменту підписання договору до 31.12.2025 року. Заправка транспортних засобів Замовника здійснюється в мережі АЗС Постачальника на відстані не більше 7 км від місця розташування КП «Кролевецька лікарня» Кролевецької міської ради при пред’явлені довіреними особами талонів. Талон є підставою для видачі (заправки) з АЗС вказаного у талоні об’єму і марки товару, після чого всі обов’язки сторін по погашених талонах вважається виконаними, при цьому Постачальник не може передати Замовнику товар іншої марки чи в кількості меншій, ніж зазначено в талоні. Термін дії талонів необмежений, по всій території України (крім тимчасово окупованих територій) до повного забору пального на автозаправних станціях від дати фактичної передачі їх Замовнику.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 236 520 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРОЛЕВЕЦЬКА ЛІКАРНЯ» КРОЛЕВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02007549 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Бурименко |
| Телефон: | 380969331401 |
| E-mail: | krolevetscrl@i.ua |
| Місцезнаходження: | 41300, Україна, Сумська область,Кролевець, БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА, будинок 57 |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.