Період оскарження умов закупівлі - по 04-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 407 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 52 036,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 312 219 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Водоканал" Долинської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03361626 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Левченко Оксана |
| Телефон: | 380667031072 |
| E-mail: | oksivd@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 77500, Україна, Івано-Франківська область,Долина, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 57 |
9 |
Вимога про усунення невідповідностей . Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергоцентр плюс»» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) Електрична енергія на закупівлю товару ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідність в інформації та/або документах , що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), він розміщує у строк, який не може бути менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Згідно п.10 Додатку 8 тендерної документації надати інформацію чи подає тендерну пропозицію об’єднання учасників. 2. Згідно п.13 Додатку 8 та п.9 Додатку №5 «Інші документи, які подає учасник у складі тендерної пропозиції» надати документ або інформацію, який вимагається в тендерній документації. 3. Згідно п.14 Додатку 8 та п.9 Додатку №5 «Інші документи , які подає учасник у складі тендерної пропозиції» надати документ або інформацію, який вимагається в тендерній документації. 4.Відповідно до п.18 Додатку №8 тендерної документації відсутній документ- Діючий договір про врегулювання небалансів електричної енергії, з накладеним кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом оператора системи передачі або сторони, відповідальної за баланс (балансуючої групи). Вимога - надати документ, який вимагається в тендерній документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та документах що, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи чи інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.