Період оскарження умов закупівлі - по 26-05-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 7 430 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 74 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 148 600 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 05446166 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ільченко Дарія Вікторівна |
| Телефон: | 380504357315 |
| E-mail: | 02089@i.ua |
| Місцезнаходження: | 02089, Україна, Київська область,Київ, Броварський проспект, 2 |
6 |
розгляд та перевірка великої кількості документів, надання можливості учаснику усунути невідповідності пропозиції.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. 1. Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям (наявність досвіду виконання аналогічних договорів) не надані копії податкових накладних (відповідно до наданих видаткових накладних) на всі вказані аналогічні договори; видаткові накладні, що свідчать про поставку товару в повному обсязі не відповідають вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; лист-відгук (один) не наданий з накладенням КЕП уповноваженої особи (керівника). Не наданий сканований наказ про призначення керівника. Адреса АЗС (та ліцензія), що надана в пропозиції та в проекті договору для реалізації запропонованих талонів розташована не в межах 3 - 5 км від місця розташування замовника, а в 9 км. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1. Розділу 1. Додатку 1 до Тендерної документації – разом з довідкою надається копія вказаного договору (договорів), копії видаткових накладних для підтвердження виконання договору (договорів) (видаткові накладні, що свідчать про поставку товару в повному обсязі мають відповідати вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), копії податкових накладних (відповідно до наданих видаткових накладних), лист-відгук від замовника який містить інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи відповідного контрагента. Лист надається з накладенням КЕП уповноваженої особи (керівника). п.п. 1.2. п. 1 Розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації – надати …сканований наказ про призначення керівника... Розділ 3 Додатку 1 до Тендерної документації - для реалізації товару за талонами підтвердити наявність АЗС/АЗК (надати перелік) (власних або за договором, який дозволяє пропонувати талони вказаних(ної) АЗС/АЗК), розташованих(ної) в межах 3 - 5 км від місця розташування замовника. Надати ліцензію (оригінал або завірену копію) на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС/АЗК, що зазначена учасником у переліку АЗС. 3. Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії податкових накладних (відповідно до наданих видаткових накладних) на всі вказані аналогічні договори; видаткові накладні, що свідчать про поставку товару в повному обсязі не відповідають вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; лист-відгук (один) з накладенням КЕП уповноваженої особи (керівника); сканований наказ про призначення керівника; АЗС (та ліцензія), що надана в пропозиції та в проекті договору для реалізації запропонованих талонів розташована в межах 3 - 5 км від місця розташування замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.