Період оскарження умов закупівлі - по 21-05-2025, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 164 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 820,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Греля Аліна Юріївна |
| Телефон: | 380332773159 |
| E-mail: | deplutsk@lutskrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: у розділі 9. Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи Сторін додатку 5 до тендерної документації не зазначено юридичну адресу та банківські реквізити продавця; учасником не надано лист-підтвердження наявності власних чи орендованих АЗС. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток 5 до тендерної документації; п.16 додатку 9 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) проєкт договору з усуненими невідповідностями; лист-підтвердження наявності власних чи орендованих АЗС
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.