Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 64 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 640 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП"Тернопільелектротранс" |
| ЄДРПОУ: | 05447987 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Волков Володимир Валентинович |
| Телефон: | +380352436288 |
| E-mail: | ternotet@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 46400, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7. |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ГОВЕРЛА» (код ЄДРПОУ/ІПН 34282509) 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У Розділі 1 Додатка 1.1. до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 1.1.1. Довідку з інформацією про досвід виконання одного або більше аналогічного(их) договору(ів), за формою згідно Таблиці № 1 цього пункту. Аналогічним вважається договір що відповідає предмету закупівлі (найменуванню) та/або коду ДК. Таблиця №1 Довідка про досвід виконання аналогічних договорів № з/п Предмет договору Загальна сума Договору Номер та дата укладення договору, строк дії договору Найменування, адреса, контактні дані Замовника 1. 2. _________________________ ________________________ __________________ (Посада) (підпис, печатка)* (прізвище, ініціали) *Вимога щодо скріплення печаткою не стосується учасників, які провадять діяльність без печатки згідно з законодавством. 1.1.2. Копія аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі із усіма додатками (повністю виконаний на момент подання пропозиції). 1.1.3. Копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 1.2. У Розділі 3 Додатка 1.1. до тендерної документації: «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) та Тендерної документації Замовника» (Вимога та Спосіб підтвердження/Назва документу) Замовником встановлені нижченаведені вимоги, а саме: пункт 5 «Документи, що підтверджують повноваження службової (уповноваженої) особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції». Документи, що підтверджують повноваження службової (уповноваженої) особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: для юридичних осіб: - протокол засновників (загальних зборів акціонерів або учасників, наглядової ради тощо) або скан-копію виписки з такого протоколу; - скан-копію наказу про призначення (або покладення виконання обов’язків) або скан-копію відповідної довіреності або інші документи, передбачені чинним законодавством, установчими документами учасника для підтвердження обсягу повноважень. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1.Учасник у складі своєї пропозиції на підтвердження кваліфікаційної вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» на виконання вимог Замовника у відповідності до Розділу 1 Додатка 1.1 до тендерної документації: - на вимогу підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Розділу 1 Додатка 1.1 до ТД надав «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, за формою згідно Таблиці № 1», а саме файл «Довідка про досвід виконання аналогічних договорів.pdf», у якій надав інформацію про: - договір №ТД 06/01/21 від 06.01.2021 не зазначив загальну вартість договору та строк дії даного договору, а зазначив, що «Договір виконується(діє пролонгація договору)», а відтак такий Договір не може вважатися як повністю виконаний на момент подання пропозиції; - договір № 16122 від 16.12.2022 не зазначив «строк дії договору» та «контактні дані Замовника» 2.2. Учасник у складі своєї пропозиції на виконання вимог Замовника у відповідності до Розділу 3 ««Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) та Тендерної документації Замовника»» Додатка 1.1 до тендерної документації: - надав на вимогу пункт 5. Розділу 3 Додатка 1.1 до ТД документ, а саме файл «Наказ_рішення про виконання обов'язків директора.pdf» в якому містяться копії таких документів як «Рішення № 01/20 від 12 лютого 2020 року та Наказ № 1 від 12 лютого 2020 року» щодо продовження виконання обов’язків директора товариства, однак відсутні відповідні документи (рішення та наказ) про призначення (або покладення виконання обов’язків) директора товариства. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених у розділі 2 даного «Повідомлення» невідповідностей у документах поданих у складі тендерної пропозиції, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи, які не були долучені Учасником до тендерної пропозиції та вимагалися Замовником, а також надати інші документи, які зазначені Замовником у розділі 2 цього Повідомлення що не відповідають вимогам тендерної документації Замовника процедури закупівлі UA-2025-05-09-006501-a закупівлі Олива моторна (для дизельних двигунів) (09211100-2 Моторні оливи) 09210000-4 Мастильні засоби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, а саме: - надати на вимогу підпункту 1.1.1 пункту 1 Розділу 1 Додатка 1.1 Тендерної документації нову «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, за формою згідно Таблиці № 1» із заповненою інформацією щодо Договору чи Договорів, які повністю виконані на момент подання пропозиції; - надати на вимогу підпункту 1.1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатка 1.1 Тендерної документації копію/ї аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі із усіма додатками (повністю виконаний на момент подання пропозиції), тобто у відповідності до інформації зазначеній в новій «Довідці про досвід виконання аналогічних договорів»; - надати на вимогу підпункту 1.1.3 пункту 1 Розділу 1 Додатка 1.1 Тендерної документації копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, тобто у відповідності до інформації зазначеній в новій «Довідці про досвід виконання аналогічних договорів»; - надати на вимогу пункту 5. Розділу 3 Додатка 1.1 до ТД документи (рішення та наказ) про призначення (або покладення виконання обов’язків) директора товариства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.