Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 748 599,28 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 743 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості |
| ЄДРПОУ: | 21087175 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Матусевич Ольга |
| Телефон: | 380973843964 |
| E-mail: | yoolga22062020@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 33001, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. Пирогова, буд. 8 |
7 |
Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”(зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) від 25.12.2015 року №922-VIII, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ "РЕСУРСЕНЕРГОСТАНДАРТ" було виявлено певні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1)перелік виявлений невідповідностей: 1. Відповідно до п.4 Додатку 7 до Тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист, що пропонуватиме до реалізації та має в обігу талони на паливо. Талони, які постачатимуться повинні мати термін дії не менше одного року з можливістю продовження (обміну), так, щоб талони були дійсними до 31 грудня 2025 року. 2.Відповідно до п.4 Додатку 7 до Тендерної документації учасником надано договора оренди АЗС, а також документи, які підтверджують право власності власника АЗС. Також учасником надано акти передавання-приймання згідно гарантійного листа про наявність АЗС. Проте, Додаток 1 до Договору оренди №1 від 19 листопада 2024 року (акти передавання-приймання), Додаток 1 до Договору оренди №21 від 09 грудня 2024 року (акти передавання-приймання), Додаток 1 до Договору оренди №10 від 06 грудня 2024 року (акти передавання-приймання) не містять дати підписання. 3. У гарантійному листі про наявність АЗС учасник вказав одним із місцезнаходжень АЗС за порядковим номером 9 м. Рожище, вул.Чайковського,22. У договорі оренди №13 від 02 грудня 2024 року вказано: «1.3. Майно, що орендується, розташоване за адресою: Волинська область, Рожищенський район, м.Рожище, вул.Любомира Гузара, 22, та належить орендодавцю на праві власності». У Додатку №1 до Договору оренди №13 від 02 грудня 2024 року (акти передавання-приймання) вказана адреса АЗС Волинська область, Рожищенський район, м.Рожище, вул.Любомира Гузара,22. В документі, який підтверджує право власності власника АЗС зазначена адреса Волинська область, Рожищенський район, м.Рожище, вул. Чайковського, будинок 20. Прошу пояснити дану невідповідність вулиць. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Пункт 4 Додатку 7 до Тендерної документації; Посилання на норму Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі-Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами) (далі-Особливості): абз.5 пп.2 п.44 Особливостей; абз.2 пп.2 п.44 Особливостей, пункт 43 Особливостей. 3)перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Прошу завантажити в електронну систему закупівель на протязі 24 годин необхідні документи для виправлення, а саме: 1. Гарантійний лист, що пропонуватиме до реалізації та має в обігу талони на паливо. Талони, які постачатимуться повинні мати термін дії не менше одного року з можливістю продовження (обміну), так, щоб талони були дійсними до 31 грудня 2025 року. 2. Додаток 1 до Договору оренди №1 від 19 листопада 2024 року (акти передавання-приймання), Додаток 1 до Договору оренди №21 від 09 грудня 2024 року (акти передавання-приймання), Додаток 1 до Договору оренди №10 від 06 грудня 2024 року (акти передавання-приймання) з датами підписання; 3. Пояснення щодо невідповідності вулиць у гарантійному листі, у договорі оренди №13 від 02 грудня 2024 року та в документі, який підтверджує право власності власника АЗС (вул.Чайковського, 22/ вул.Любомира Гузара,22).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.