Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 544 764 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 822,26 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 70 000 UAH |
| Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Львівсвітло" |
| ЄДРПОУ: | 03348577 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іванишин Христина |
| Телефон: | 380975984423 |
| E-mail: | bonya0305@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79068, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛІНКОЛЬНА, будинок 8 |
3 |
Добрий день шановний Учаснику! Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей. Згідно ДОДАТОКУ1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за своєю природою, подібністю, технічими характеристками або кодом ДК(021:2015) 1.2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. 1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та наданих підтверджуючих документів у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. В тендерній пропозиції відсутня інформація по цьому розділу, вимога надати повну інформацію по цьому розділу. 2. Відповідно до вимог п.7.5 Інформація в довільній формі щодо статусу учасника як платника податку (платник ПДВ, єдиного податку чи перебування на іншій системі оподаткування).Проте такий документ відсутній. Вимога надати інформацію відповідно до п.7.5. 3. Згідно з п.7.7 Додатку 1 Документи, що можуть слугувати підтвердженням права підпису документів тендерної пропозиції й правомочності на укладення договору про закупівлю, а саме: Г) Повноваження фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців підтверджуються копією паспорта (заповнені сторінки)/ ID-картки. Проте зазначена довідка у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня. Вимога надати інформацію відповідно до п.7.7 4. Згідно з п.7.8 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати Довідку про підтвердження повноважень за встановленою формою: Проте зазначена довідка у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня. Вимога надати інформацію відповідно до п.7.8. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в .електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.