Період оскарження умов закупівлі - по 24-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 171 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 855 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 5 000 UAH |
| Замовник: | Плужненський ліцей Хмельницької обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 22989218 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Франкова Світлана Іванівна |
| Телефон: | +380988877937 |
| E-mail: | plshi@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 30320, Україна, Хмельницька область,Плужне, вул. Соборна, 2 |
13 |
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Іскруна В.П., виявлено такі невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Відсутність інформації про адресу та контактні телефони Замовників вказаних в довідці Учасника «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів» Розділ ІІІ пункт 5 ТД*, Додаток 4 до ТД* Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника (за її наявності), з зазначенням кількості аналогічних договорів(не менше двох)*, переліку замовників з адресами та контактними телефонами, сум договорів та стану їх виконання, в тому числі, своєчасності виконання цих договорів, які були укладені у 2022-2024 роках разом із копіями договорів,(без додатків) що скановані із оригіналів, що вказані в Довідці, та скановані із оригіналів відгуків від замовників відповідно до наданих договорів. *ТД- тендерна документація Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 24 червня 2025 року .
Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ " Прайм Селл "код 44528092 на суму 851 994,00 гривень з ПДВ. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ Прайм Селл, виявлено такі невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Показник таблиці №2 «Масова частка дріб’язку (шматків розміром менше 25 мм), % - не більше 7» Додаток №2 до тендерної документації пункт 6 Інформацію про «Масова частка дріб’язку (шматків розміром менше 25 мм), % - не більше 7», надати свій показник 2 Учасник надав виписку по особовому рахунку. Відсутні платіжне доручення чи платіжна інструкція чи пояснення про ненадання документів які вимагаються. Розділ ІІІ 2.Забезпечення тендерної пропозиції 3.2.7. - оригіналом платіжної інструкції та/або платіжного доручення, щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком; В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів *ТД- тендерна документація Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 02 червня 2025 року . Враховуючи вище викладене, уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ТОВ Прайм Селл з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити 02.06.2025 року в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ТОВ Прайм Селл
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.