Період оскарження умов закупівлі - по 20-04-2025, 00:00
Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Житомирській області. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40108625. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 09210000-4 - Мастильні засоби (Моторні оливи та трансмісійні оливи). Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі:1 332 616,00 грн . Код економічної класифікації видатків бюджету: 2210. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Орієнтовний початок проведення: квітень 2025 року
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 332 616 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 326,16 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Житомирській області |
| ЄДРПОУ: | 40108625 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Масна |
| Телефон: | +380412407625 |
| E-mail: | lilia-04@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Старий бульвар, 5/37 |
2 |
Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненнями) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення невідповідностей Учасник повинен завантажити наступні документи: 1. згідно пункту 4.9. Додаток 1 до тендерної документації - згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 2 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі. 2. згідно пункту 4.10. Додаток 1 до тендерної документації - заповнений та підписаний учасником проєкт Договору згідно Додатку 3 до тендерної документації. Повідомляю, що відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.