Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 640 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 79 200 UAH |
| Замовник: | Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми |
| ЄДРПОУ: | 26622590 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Школа |
| Телефон: | +380542617323 |
| E-mail: | kev_sumy_zakup_3@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
20 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Закупівля здійснюється за джерелом фінансування Державний бюджет відповідно до довідки № 25 від 26.05.2025року Під час проведення Закупівлі довідкою про зміни до кошторису №_25 від 26.05.205року, було внесено зміни до кошторису та плану асигнувань на 2025_ рік, за яким скорочено видатки на закупівлі, зокрема Закупівлю. Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Зак
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
08-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 28-05-2025, 14:57 по 08-06-2025, 00:00
Документи: