Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 504 350 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 521,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Полтавський обласний центр зайнятості |
| ЄДРПОУ: | 03491234 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Кудря |
| Телефон: | +380442449500 |
| E-mail: | zakupivli3@czpoltava.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Сінна, буд. 45 |
0 |
1. Згідно ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. В пункті 3.1. частини 3 Додатку 1 Учасник повинен надати Для підтвердження Учасник повинен надати Довідку (за нищенаведеною формою ): Таблиця 4.1. повністю заповнену. Учасник надав Таблицю 4.1., але не повністю вказав інформацію в стовпчику « Реєстраційний № та дата чинної ліцензії щодо роздрібної торгівлі пальним», а саме не вказав дату чинної ліцензії вказавши лише номер. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно вказати в Таблиці 4.1. в цьому стовпчику не тільки номер, а й дату.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.