1. Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. У разі обґрунтованої потреби строк для укладення договору може бути продовжений до 10 календарних днів. 2. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. 3. У разі надання Постачальником, який є переможцем відбору, договору, підписаного на умовах, відмінних від проєкту договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, це вважатиметься письмовою відмовою Постачальника від укладення договору на умовах, визначених у запиті пропозицій постачальників, зокрема, у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та пропозиція такого постачальника підлягатиме відхиленню згідно з підпунктом 2 пункту 64 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 р. №822. 4. З метою забезпечення заправки автомобілів Замовника АЗС Постачальника (власні, орендовані, партнерські) повинні бути розташовані у радіусі не більше 15 (п’ятнадцяти) км від с. Тур’ї Ремети Ужгородського району Закарпатської області. 5. Довірчі документи (талони пластикові та/або паперові, або паливні скетч-картки) повинні бути передані Замовнику на протязі 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання заявки на поставку товару. 6. Право власності на товар переходить до Замовника у момент передачі довірчих документів (талонів, скетч-карток) Постачальником та підписання Сторонами видаткової накладної і може бути реалізоване Замовником у будь-який момент по факту пред’явлення ним довірчих документів на АЗС протягом строку їх дії (не менше 1 року та з можливістю безкоштовного продовження невикористаних довірчих документів на аналогічний термін дії). Постачальник гарантує безоплатний обмін пошкоджених довірчих документів, а також (у разі необхідності) старих бланків довірчих документів на нові.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 330 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ТУР'Є-РЕМЕТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 37916782 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Валентина Маричак |
| Телефон: | +380661503548 |
| E-mail: | knpperechin@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 89221, Україна, Закарпатська область,с. Тур'ї Ремети, вул. Центральна, буд. 16 |
5 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.