Період оскарження умов закупівлі - по 13-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 694 170 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 28 470,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 170 825,10 UAH |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Київській області |
| ЄДРПОУ: | 40109063 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Титаренко |
| Телефон: | +380957283302 |
| E-mail: | prozorrome@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 01033, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Сім'ї Прахових, буд. 8 |
3 |
Строк розгляду тендерної пропозиції учасника продовжено до 28.04.2025 року. Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на виконання вимог частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв’язку з необхідністю вжиття заходів із розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції.
Перелік виявлених невідповідностей. Перша невідповідність: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до вимог в примітці до п.п. 2.1.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, про що зазначається в Переліку Додатку 5 до тендерної документації, з метою підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в складі тендерної пропозиції Учасник надає інформацію та документи не менше ніж по двох аналогічних договорах, які відповідають наступній умові: «Аналогічним договором є виконаний договір, у якому предметом договору є поставка нафтопродуктів на суму не менше, ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасники також мають право надати декілька виконаних договорів. Під аналогічним договором розуміється договір, за яким зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало в поставці нафтопродуктів, в тому числі за кодом згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (або без зазначеного коду ДК в договорі), де предметом поставки були бензин та/або дизельне паливо та/або нафтовий газ скраплений, а зобов’язання іншої сторони договору (замовника) полягало в їх оплаті відповідно до вимог законодавства.» 2. Учасник надав в складі тендерної пропозиції інформацію та документи про досвід виконання двох аналогічних договорів: 1) договір № 18-09-23 від 18.09.2023 року з Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Шевченківського району міста Києва на суму 899 850,00 грн. з ПДВ, укладений за результатами закупівлі UA-2023-09-12-011713-а; 2) договір № 416 від 20.12.2023 року з Комунальним підприємством Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дарницького району м. Києва на суму 6 623 400,00 грн. з ПДВ, укладений за результатами закупівлі UA-2023-12-04-015493-a Разом з тим, договір № 18-09-23 від 18.09.2023 з Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Шевченківського району міста Києва на суму 899 850,00 грн. з ПДВ, укладений за результатами закупівлі UA-2023-09-12-011713-а, разом з документами та інформацією наданих Учасником на підтвердження його виконання, не задовольняють вимогу Замовника щодо мінімально необхідної суми такого договору, яка складає менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має надати інформацію та документи на підтвердження досвіду виконання ще одного аналогічного договору, які задовольнятимуть критерії Замовника у відповідності до вимог п. 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.