Період оскарження умов закупівлі - по 30-04-2025, 00:00
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. ДК 021:2015:09130000-9 – Нафта та дистиляти, 09134200-9 - Дизельне паливо, 09132000-3 Бензин
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 237 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 185 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Тернопільська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 34334305 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Волошин Наталя |
| Телефон: | 380674473114 |
| E-mail: | zakupivli_tmr1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Листопадова, 5 |
9 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (нова редакція), затвердженої протоколом уповноваженої особи від 28.04.2025 № 120/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: …. 4) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації; …. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається, зокрема: ….. 2. Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Замовником встановлено вимоги щодо кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: «Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2024-2025 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), копії підтверджуючих документів про отримання товару (накладні тощо); лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі…» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів» від 11.04.2025 №135 та копії підтверджуючих документів до вказаних у довідці договорів, однак договори зазначені у пунктах 1 та 3 довідки не відповідають вимогам замовника щодо укладених та виконаних договорів саме в періоді 2024-2025 роки, що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) Довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2024-2025 роки, та підтверджуючі документи відповідно до вимог тендерної документації замовника. 3. Інформація про відсутність підстав, визначених пунктами 45 та 47 …. 2) учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не подано жодного документу, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, довідку в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, відповідно до вимог тендерної документації замовника. ….. 5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ: …. 5.2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - найменування учасника торгів, - місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси), - код за ЄДРПОУ/РНОКПП, - відомості про керівництво, - контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), - банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку, - коротка довідка про діяльність учасника, - інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Відомості про Учасника» від 15.04.2025 № 159. Однак, учасником не зазначено інформації про фактичну адресу учасника та інформації про контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника із повною інформацією, згідно вимог тендерної документації замовника. … 5.5. Довідка про наявність ліцензії із вказанням терміну дії ліцензії, датою видачі ліцензії та виду господарської діяльності згідно з виданою ліцензією з посиланням на Реєстр, де можна перевірити дану інформацію, якщо ліцензія (ї) на провадження такого (таких) виду (видів) діяльності передбачено Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Лист пояснення щодо надання дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності» від 11.04.2025 №130,однак учасник не вказав посиланням на Реєстр, де можна перевірити інформацію щодо ліцензії учасника на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями виправлену (відкориговану/нову) Довідку про наявність ліцензії із вказанням терміну дії ліцензії, датою видачі ліцензії та виду господарської діяльності згідно з виданою ліцензією з посиланням на Реєстр, де можна перевірити дану інформацію, якщо ліцензія (ї) на провадження такого (таких) виду (видів) діяльності передбачено Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» відповідно до вимог замовника. 5.6. Довідка про наявність документа дозвільного характеру - у випадках, якщо такий документ передбачений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні документа дозвільного характеру, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодного документу, що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями Довідку про наявність документа дозвільного характеру - у випадках, якщо такий документ передбачений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні документа дозвільного характеру, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації. 5.7. Довідка в довільній формі щодо відповідності предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Гарантійний лист» від 11.04.2025 № 144. Однак, учасником не зазначено відповідності саме предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля, що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку, в довільній формі щодо відповідності предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля., згідно вимог тендерної документації замовника. ….
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.