Період оскарження умов закупівлі - по 13-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 57 228 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 572 280 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 1 700 000 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпровський метрополітен" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 21927215 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Драгун |
| Телефон: | +380504825501 |
| E-mail: | zakupki_metro@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49003, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул. 128-ї Бригади Тероборони, 8 |
5 |
У зв’язку із тим, що є необхідність більш детально розглянути документи, надані у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЕЛ-ЕНЕРГО», продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі товару Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 09310000-5 — Електрична енергія є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Вимога про усунення невідповідностей: 1.Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛ-ЕНЕРГО» було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1.1. Учасник на виконання вимог Додатку 7 до тендерної документації надав тендерну пропозицію де є формальна помилка де зазначена сума прописом. 1.2.Учасник на виконання вимог пункту 2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції надав платіжне доручення, яке оформлено не належним чином, а саме: не видно номер гарантії, договору про надання гарантії. 1.3. Учасник на виконання вимог пункту 2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції надав договір про надання банківської гарантії, але договір не підписаний зі сторони Учасника. 2. Учасник ТОВ «ЕЛ-ЕНЕРГО» виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 2.1.Надати виправлену тендерну пропозицію (виправити формальну помилку). 2.2. Надати виправлене платіжне доручення або лист пояснення. 2.3. Надати підписаний договір про надання банківської гарантії у відповідності до норм чинного законодавства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.