Умови поставки: Строк поставки Товару (талонів/сретч-карткок) – до 30.04.2025 року, однією партією, згідно асортименту та кількісті, визначеної в Специфікації, що є Додатком № 1 до Договору. Умови оплати: Покупець здійснює оплату за Товар (талонів/сретч-карткок) в безготівковому порядку за фактом його постачання (передачі). Розрахунок за Товар здійснюється на умовах післяоплати впродовж 30 календарних днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та з урахуванням вимог п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою КМУ від 09 червня 2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями). Здійснення попередньої оплати не передбачається.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 142 500 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 40198703 Досьє YouControl |
Сайт: | http://slobozhanska-gromada.gov.ua |
Контактна особа: | Кушнір Наталія Ігорівна |
Телефон: | 380567199152 |
E-mail: | dogovir@slobozhanska-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 52005, Україна, Дніпропетровська область,с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б. |
0 |