Умови поставки: Строк поставки Товару (талонів/сретч-карткок) – до 30.04.2025 року, однією партією, згідно асортименту та кількісті, визначеної в Специфікації, що є Додатком № 1 до Договору. Умови оплати: Покупець здійснює оплату за Товар (талонів/сретч-карткок) в безготівковому порядку за фактом його постачання (передачі). Розрахунок за Товар здійснюється на умовах післяоплати впродовж 30 календарних днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та з урахуванням вимог п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою КМУ від 09 червня 2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями). Здійснення попередньої оплати не передбачається.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 142 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40198703 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://slobozhanska-gromada.gov.ua |
| Контактна особа: | Кушнір Наталія Ігорівна |
| Телефон: | 380567199152 |
| E-mail: | dogovir@slobozhanska-gromada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 52005, Україна, Дніпропетровська область,с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б. |
5 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.