Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 914 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 145 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
| ЄДРПОУ: | 39606435 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Антонюк Ірина |
| Телефон: | 380445174827 |
| E-mail: | zakupivli-kp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02002, Україна, Київська область,Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г |
6 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до п. 12. Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «Тендерну пропозицію за формою, що наведена у Додатку 4 до тендерної документації.» Учасником надано «Тендерну пропозицію» що не відповідає вимогам Додатку № 4 до тендерної документації. Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пунктів 1.3.-1.5. Розділ І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «1.3 На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник, у складі документів тендерної пропозиції, повинен надати копії повністю виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів) по якому (яких) відображена інформація в Довідці відповідно до пп. 1.1. 1.4. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору(ів) на повний обсяг і суму поставлених товарів, зазначеного(их) в наданій Учасником довідці відповідно до пп. 1.1.; 1.5. Скан-копії з оригіналу листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), із зазначенням дати і номеру договору (на який надано лист-відгук), інформація по якому (яких) відображена в довідці відповідно до пп. 1.1.» Учасник не надав документи для виконання вищезазначеної вимоги. 2. Відповідно до пункту 2.1.2. Розділу ІІ. Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа. Дата видачі витягу повинна бути не раніше ніж за 15 календарних днів відносно дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» Учасником на виконання даної вимоги не надано вищезазначені документи. 3. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «Якщо Учасник не є виробником Товару, він повинен надати договір з виробником товару або дилерський сертифікат або офіційний лист виробника товару тощо, строк дії якого становить не менше , ніж строк поставки товару, який є предметом оголошених торгів. Зазначені документи повинні бути дійсними не менше, ніж строк поставки товару, який є предметом оголошених торгів.» Учасником не надано вищезазначені документи. Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.