Період оскарження умов закупівлі - по 27-03-2025, 00:00
Придбання буде здійснюватися виключного за попереднім замовленням відповідно до поточних потреб Покупця та у межах наявного фінансування.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 64 960 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 324,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЇ |
| ЄДРПОУ: | 20442705 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://gmc.uzhgorod.ua/ |
| Контактна особа: | Роман Пуглик |
| Телефон: | +380505235965 |
| E-mail: | bulak@meteo.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Набережна Слов'янська, буд. 5 |
3 |
ВИМОГА про усунення невідповідностей за процедурою UA-2025-03-21-013123-a (в порядку п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України«Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Закону України «Про публічні закупівлі») 04 березня 2025 року Опис: Керуючись пунктом 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування повідомити Учасника – ПП «ОККО-Сервіс» (код ЄДРПОУ 44838860) процедури закупівлі № UA-2025-03-21-013123-a від 21 березня 2025 року за предметом: (Бензин А-95 – 1160 л. за довірчими документами) про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Невідповідність 1. Відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів -14.1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): • для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник надає сканкопію оригіналу (або копії) принаймні 3 (Трьох) раніше укладених договорів на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі. Період за який може бути включена інформація (аналогічний договор)– відповідний договір, укладений в період з 01 січня 2024 року по теперішній час. Аналогічним договором в рамках цієї закупівлі слід вважати договір, предметом якого є постачання товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 на території Закарпатської області. Обгрунтування: Відповідно до Тендерної документації, вимоги до учасників були встановлені - частиною 1 Розділу 3 Тендерної документації зазначеної процедури відкритих торгів з особливостями передбачено необхідність подання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій: - 14.1). Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): • для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник надає сканкопію оригіналу (або копії) принаймні 3 (Трьох) раніше укладених договорів на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі. Період за який може бути включена інформація (аналогічний договор)– відповідний договір, укладений в період з 01 січня 2024 року по теперішній час. Аналогічним договором в рамках цією закупівлі слід вважати договір, предметом якого є постачання товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 на території Закарпатської області. Пояснення: 1) Під час розкриття тендерних пропозицій було досліджено пропозицію Учасника - ПП «ОККО-Сервіс» (код ЄДРПОУ 44838860), який з метою підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію щодо наявності досвіду, зазначив серед запитуваних аналогічних договорів: - 1) Договір № 24-1224/24 укладений 30.01.2024 року з Товариством з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут" (ЄДРПОУ 41999833) на поставку Бензину А-95 та Дизельного палива. Замовник, шляхом пошуку відкритих даних на національному веб-ресурсі з публічних закупівель «Прозоро» за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-12-009185-a встановив, що Сторонами даного Договору № 24-1224/24 від 30.01.2024 року, була укладена Додаткова угода № 1 від 31 грудня 2024 року, яку була завантажено до веб-ресурсу «Прозоро» та знаходиться у вільному доступі, а також 2)Договір № 01 від 06.02.2024 року, укладений з Тячівським міським комунальним підприємством «Міськжитлокомунгосп» (ЄДРПОУ 32579835) на поставку Бензину А-95 та Дизельного палива. Замовник, шляхом пошуку відкритих даних на національному веб-ресурсі з публічних закупівель «Прозоро» за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-16-002278-a встановив, що Сторонами даного Договору № 01 від 06.02.2024 року, також були укладені Додаткова угода № 1 від 18 квітня 2024 року, Додаткова угода № 2 від 18.12.2024р. та Додаткова угода № 3 від 20 січня 2025 року, які були завантажені до веб-ресурсу «Прозоро» та знаходиться у вільному доступі. Водночас у складі Тендерної пропозиції Учасника - ПП «ОККО-Сервіс» (код ЄДРПОУ 44838860) дані документи, а саме: Додаткова угода № 1 від 31 грудня 2024 року, що є невідємною частиною Договору з ТОВ "Закарпаттяенергозбут" № 24-1224/24 від 30.01.2024 року та Додаткова угода № 2 від 18.12.2024р. і Додаткова угода № 3 від 20 січня 2025 року, які єневіємними частинами Договору з Тячівським КП «Міськжитлокомунгосп» № 01 від 06.02.2024 року - відсутні. Таким чином, зазначений Учасник надав аналогічні Договори - не в повному обсязі. Перелік документів/інформації, які зобов’язаний подати Учасник для усунення невідповідностей: 1) На підтвердження відповідності пункту 14 частини 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та Додатку 6 Тендерної документації необхідно надати, наступну інформацію, щодо ПРИНАЙМНІ 2 (ДВОХ) із зазначених Учасником договорів: - 1.Сканкопію оригіналу (або копії) Договору № 01 укладеного 06.02.2024 року з Тячівським міським комунальним підприємством «Міськжитлокомунгосп» (ЄДРПОУ 32579835) на поставку Бенезину А-95 та Дизельного палива включно – зі ВСІМА додатками та додатковими угодами, - 2.Сканкопію оригіналу (або копії) Договору № 24-1224/24 укладений 30.01.2024 року з Товариством з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут" (ЄДРПОУ 41999833) на поставку Бенезину А-95 та Дизельного палива включно – зі ВСІМА додатками та додатковими угодами АБО на вибір Учасника, - Сканкопію оригіналу (або копії) принаймні 2 (двох) або більше будь-яких інших, раніше укладених договорів зі ВСІМА додатками та додатковими угодами,на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі. Період за який може бути включена інформація (аналогічний договор)– відповідний договір, укладений в період з 01 січня 2024 року по теперішній час. Аналогічним договором в рамках цією закупівлі слід вважати договір, предметом якого є постачання товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 на території Закарпатської області. У Уповноважена особа Закарпатського ЦГМ з питань публічних закупівель Пуглик Р.І.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.