Період оскарження умов закупівлі - по 10-05-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 40525915 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Черниш |
| Телефон: | +380684128708 |
| E-mail: | bazaspecmedtd@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10019, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Комерційна, 2 |
20 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника по процедурі відкритих торгів з особливостями ТОВ «Антрацит групп 2016», ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-20-004919-а, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - замовником вимагається довідка за формою Таблиці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); - замовником вимагається звіт про виконання договору, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу*; - замовником вимагаються документи, що підтверджують отримання вугільної продукції за договором, зазначеним у довідці; - замовником вимагається копія довідки про присвоєння реєстраційного номера картки платника податків та копія паспорту (всіх сторінок) (для фізичних осіб), а у разі надання id-картки – скан-копія id-картки та скан-копія Додатку до id-картки особи; - замовником вимагається лист-згода з істотними умовами договору про закупівлю, що обов’язково включаються до договору про закупівлю. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 1 розділу 2 «Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку №3 до тендерної документації; - пункт 1 розділу 2 «Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку №3 до тендерної документації; - пункт 1 розділу 2 «Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку №3 до тендерної документації; - пункт 2 розділу 4 «Інші документи» Додатку №3 до тендерної документації; - пункт 8 розділу 5 «Перелік документів, які вимагаються тендерною документацією» Додатку №3 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку за формою Таблиці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); - звіт про виконання договору, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу*, - документи, що підтверджують отримання вугільної продукції за договором, зазначеним у довідці; - копію довідки про присвоєння реєстраційного номера картки платника податків та копію паспорту (всіх сторінок) (для фізичних осіб), а у разі надання id-картки – скан-копія id-картки та скан-копія Додатку до id-картки особи; - лист- згоду з істотними умовами договору про закупівлю, що обов’язково включаються до договору про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.