Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 228 369,70 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 141,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" |
| ЄДРПОУ: | 40996564 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Позня Юлія Сергіївна |
| Телефон: | 380687717258 |
| E-mail: | y.poznia@profzakupivli.com |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22 |
| Замовник(и): | Управління Державного агентства з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм у Сумській області |
4 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №151 щодо прийняття рішення уповноваженою особою м.Київ 31.03.2025 Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "БВС РИТЕЙЛ" (код за ЄДРПОУ – 44098532) на закупівлю товару: ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95 та дизельне паливо) (ідентифікатор закупівлі №UA-2025-03-19-013554-a). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ "БВС РИТЕЙЛ" встановлено наступне: 1. Відповідно до пп. 5.2 п. 3 «Інша інформація та документи, що надаються Учасником в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації, у випадку, якщо Учасник не є суб'єктом господарювання, який є власником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, реєстраційний номер якої зазначений за формою Додатку 3 до тендерної документації, такий учасник має надати копію чинної ліцензії на право провадження господарської діяльності з оптової торгівлі пальним або копію рішення органу ліцензування про видачу вказаної ліцензії. Учасником ТОВ "БВС РИТЕЙЛ" у складі тендерної пропозиції було надано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним - файл “АЛЬКОР АЗС 83.pdf”, власником ліцензії є суб’єкт господарювання - ПРИВАТНЕ ПIДПРИ₠МСТВО "АЛЬКОР-IНВЕСТ”. За умовами тендерної документації, якщо учасник НЕ є власником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, то він повинен надати копію чинної ліцензії на право провадження господарської діяльності з оптової торгівлі пальним або копію рішення органу ліцензування про видачу вказаної ліцензії. Учасник надав копію оптової ліцензії (файл “Алькор АЗС 83 опт.pdf”), хоча мав би надати оптову ліцензію видану на учасника закупівлі. 2.Відповідно до пп. 4 п. 3 «Інша інформація та документи, що надаються Учасником в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, із Управлінням Державного агентства з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм у Сумській області. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник-ЦЗО вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Натомість в складі тендерної пропозиції учасником надано довідку щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, із не зазначеним замовником-ініціатором закупівлі - Управлінням Державного агентства з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм у Сумській області, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 45 Особливостей. 3. Відповідно до підпункту 1 Розділу 1 “Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям” Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору* (не менше одного договору) відповідно до Таблиці 1 цього додатку або в довільній формі із зазначенням інформації про: найменування Замовника за договором, предмету закупівлі, номера, дати договору, строку дії договору (з ______до______), суми договору та суми виконання за договором, контактними даними осіб замовника (телефон). АБО Копію аналогічного договору (не менше одного договору) з усіма додатками та змінами до договору; 1.2. Позитивний відгук Замовника товару за аналогічним договором, що вказаний в довідці/наданого учасником відповідно до пп.1.1, з зазначенням предмету закупівлі, номера, дати, строку дії договору (з ______до______), суми договору та суми виконання за договором (лист-відгук має бути підписаний уповноваженою особою Замовника та наданий у вигляді сканованої копії або в електронному форматі з накладенням КЕП уповноваженої службової (посадової) особи Замовника). АБО 1.2. Документальне підтвердження факту повного виконання аналогічного договору (такими документами можуть бути видаткові накладні та/або акти прийому-передачі товару або інші подібні документи), що підтверджують факт повного виконання договору, вказаного в довідці/наданого учасником відповідно до пп.1.1. У разі наявності інформації про аналогічний договір та повне виконання такого договору, в електронній системі закупівель Prozorro, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору може надати довідку в довільній формі з інформацією про ID номер закупівлі та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro (у такому разі учасник може не надавати інформацію, вказану в пп.1.1 та пп.1.2 цього Розділу). Учасником ТОВ "БВС РИТЕЙЛ" у складі тендерної пропозиції було надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 25.03.2025 вих.№321, тобто учасником було дотримано вимогу підпункту 1.1. пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, однак у складі тендерної пропозиції ТОВ "БВС РИТЕЙЛ" не міститься інформації відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Для усунення виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією невідповідностей Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності усунути виявлені необхідності шляхом надання наступних документів: - копію чинної ліцензії на право провадження господарської діяльності з оптової торгівлі пальним або копію рішення органу ліцензування про видачу вказаної ліцензії виданої на учасника закупівлі ТОВ "БВС РИТЕЙЛ"; - довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, із зазначеним замовником-ініціатором закупівлі - Управлінням Державного агентства з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм у Сумській, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 45 Особливостей; - позитивний відгук Замовника товару за аналогічним договором, що вказаний в довідці/наданого учасником відповідно до пп.1.1, з зазначенням предмету закупівлі, номера, дати, строку дії договору (з ______до______), суми договору та суми виконання за договором (лист-відгук має бути підписаний уповноваженою особою Замовника та наданий у вигляді сканованої копії або в електронному форматі з накладенням КЕП уповноваженої службової (посадової) особи Замовника) АБО документальне підтвердження факту повного виконання аналогічного договору (такими документами можуть бути видаткові накладні та/або акти прийому-передачі товару або інші подібні документи), що підтверджують факт повного виконання договору, вказаного в довідці/наданого учасником відповідно до пп.1.1. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей ТОВ "БВС РИТЕЙЛ" (код за ЄДРПОУ – 44098532) на закупівлю товару: ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95 та дизельне паливо) номер у Prozorro: UA-2025-03-19-013554-a. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у визначений чинним законодавством строк. Уповноважена особа Юлія ПОЗНЯ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.