Період оскарження умов закупівлі - по 19-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 220 169 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 32 201,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 40108887 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://securitypolice.com.ua/ |
| Контактна особа: | Христина Кузів |
| Телефон: | +380675979029 |
| E-mail: | hkuziv@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79019, Україна, Львівська область,місто львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО будинок 44 |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ПАРАЛЕЛЬ-ПЛЮС» (далі – Учасник) щодо закупівлі «Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративних будівлях УПО Львівської області (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до вимог підпункту 4.4. пункту 4 Додатку 1 та Додатку 7 до Тендерної документації для підтвердження інформації про те, що учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту, та інших дозвільних документів Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі (довідка або лист учасника) щодо наявності чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. З метою виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції було надано довідку від 17 березня 2025 року № 25053 (далі – Довідка), в якій зазначено, що для поставки та монтажу дахової гібридної електростанції для об’єктів, які мають клас відповідальності СС1, не потрібно ліцензій або інших документів дозвільного характеру. Слід зазначити, що предметом даної закупівлі є товар, а саме дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням, а не роботи. Отже, інформація та вид господарської діяльності, що зазначені Учасником в Довідці, не відповідають предмету даної закупівлі. 1.2. Відповідно до вимог, що зазначені Замовником у п. 1.7. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 7 до Тендерної документації Учасник повинен не пізніше кінцевого строку подання тендерної пропозиції накласти КЕП учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію. Враховуючи зазначене, Замовником торгів було здійснено перевірку електронного підпису на сайті центрального засвідчу вального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify та встановлено наступне: Підписувачі Підписувач Ногаль Олег Михайлович П.І.Б. Ногаль Олег Михайлович Країна Україна РНОКПП 2536011875 Організація (установа) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРАЛЕЛЬ-ПЛЮС" Код ЄДРПОУ 34306346 Посада Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 17:50:46 20.03.2025 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 5EEF180800000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований Враховуючи зазначене та відповідно до листа від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, тендерна пропозиція Учасника подана без накладення кваліфікованого електронного підпису. Відтак, учасник не було виконано вимогу п. 1.7. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 7 до тендерної документації про накладення КЕП учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до вимог підпункту 4.4. пункту 4 Додатку 1 та Додатку 7 до Тендерної документації для підтвердження інформації про те, що учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту, та інших дозвільних документів Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі (довідка або лист учасника) щодо наявності чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 2.2. Відповідно до вимог до вимог, що зазначені Замовником у п. 1.7. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 7 до Тендерної документації Учасник повинен не пізніше кінцевого строку подання тендерної пропозиції накласти КЕП учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.