Розрахунки між Покупцем та Постачальником здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару або Видаткової накладної відповідно до п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Платіжні зобов’язання Замовника по цьому Договору виникають за умови наявності відповідного фінансування на його виконання. Фінансування за Договором здійснюється з казначейського рахунку, в межах кошторисних призначень на бюджетний рік. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі кошторисних призначень, в межах бюджетних асигнувань з моменту реєстрації Договору в Державній казначейській службі України. У разі затримки фінансування розрахунок із Постачальником за Товар здійснюється після отримання Замовником фінансування на закупівлю Товару. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити Товар. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовується. 2. Відпуск пального повинен здійснюватися відповідно до платіжних талонів безпосередньо на стаціонарних АЗС згідно з «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1442 від 20.12.1997 (зі змінами). Пропозиції учасників щодо поставки пального з швидко монтованих пересувних модульних заправок будуть відхилені замовником як такі, що не відповідають технічним вимогам. 3. Поставка платіжних талонів, повинна здійснюватися частинами (партіями) згідно заявок Замовника. 4. Відстань від АЗС з яких ПОСТАЧАЛЬНИК має можливість здійснювати відпуск пального до місця знаходження автотранспорту Замовника, який розташований за адресою: 37542, Полтавська обл., Лубенський р-н, с. Новаки, вулиця Щербаня, будинок 23, повинна не перевищувати 10 км. (відстань вимірюється за допомогою інтернет – ресурсу Googlemaps). Постачальник має бути емітентом талонів, талон має бути єдиного зразка 5.Термін дії талонів/скретч-карт має бути безстроковим або не менше одного року з моменту їх отримання та гарантованим продовженням їх терміну.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 127 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Новаківська гімназія Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області |
| ЄДРПОУ: | 23547286 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Баленко Ольга Михайлівна |
| Телефон: | 380954199264 |
| E-mail: | novaky-school@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 37542, Україна, Полтавська область,Лубенський р-н, село Новаки, вулиця Щербаня. будинок 23 |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.