Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2025, 00:00
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 210 269,42 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 102,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КЗ Центр надання соціальних послуг Чорнухиснької селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 43435924 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Терещенко Альона Сергіївна |
| Телефон: | +380958103005 |
| E-mail: | asemegal@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 37100, Україна, Полтавська область,селище Чорнухи, Центральна, 28 |
1 |
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: вимогами п.1.1 Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію аналогічного договору щодо постачання товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією. Копія договору надається із усіма додатками, які є невід’ємною частиною такого договору та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань. У складі пропозиції учасником надано Договір № 676/21/5 від 26 січня 2021 року (файл формату pdf «Аналогічний договір_Хорольський ЦПМСД»), однак у реквізитах Споживача в даному Договорі не зазначено електронну адресу. Також, в частині «Відмітка про згоду Споживача на обробку персональних даних» та «Відмітка про підписання Споживачем цієї заяви-приєднання» у Додатку 1 «Заява-приєднання» до Договору № 676/21/5 від 26 січня 2021 року не зазначено дати. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Додатку 2 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Договір № 676/21/5 від 26 січня 2021 року із зазначенням електронної адреси у реквізитах Споживача та дати в частині «Відмітка про згоду Споживача на обробку персональних даних» та «Відмітка про підписання Споживачем цієї заяви-приєднання» у Додатку 1 «Заява-приєднання» до Договору або надати копію іншого аналогічного договору щодо постачання товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією. Копія договору надається із усіма додатками, які є невід’ємною частиною такого договору та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань. 2. Виявлені невідповідності: вимогами п.7 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію, що вимагається від учасника про погодження з проектом договору, яка повинна бути оформлена Учасником згідно з цією документацією та Додатком 5 до тендерної документації. Згідно з п.5 Розділу І Додатку 5 Документації за результатом ознайомлення умов проекту договору, що пропонуються замовником та з метою надання погодження з ними та істотними умовами, які будуть до нього включені за результатом прийняття пропозицій Учасника, Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції, шляхом завантаження файлу(ів) у форматах доступних для відображення такого(их) електронного(их) документа(ів) (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg), з дотриманням умов проекту договору, що викладені у Додатку 5 Документації. У складі пропозиції відсутній відповідний документ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.7 Додатку 1 Документації та згідно Додатку 5 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію, що вимагається від учасника про погодження з проектом договору, яка повинна бути оформлена Учасником згідно з цією документацією та Додатком 5 до тендерної документації. 3.Виявлені невідповідності: вимогами п.1.1 Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію (або довідку) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору. На виконання вищезазначених вимог учасником у складі пропозиції надано Довідку щодо уповноважених осіб учасника №02-10-4/2371 від 13.03.2025 р. (файл формату pdf «Довідка щодо уповноважених осіб учасника») в якій зазначено, що згідно Довіреності №13 від 11.04.2023 року представляти Товариство під час проведення закупівель та підписувати документи в процесі участі у закупівлі від імені Товариства уповноважено начальника відділу з тендерної роботи Дубовенко Тетяну Іванівну. Також, умовами тендерної документації передбачена перевірка Замовником кваліфікованого електронного підпису або УЕП Учасника за допомогою ресурсу центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. В ході перевірки встановлено прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа) - Дубовенко Тетяна Іванівна. У складі пропозиції надано Довіреність №13 від 11 квітня 2023 р. (файл формату pdf «3_Уповноважена особа_повноваження»), однак дана Довіреність діє до 31.12.2024 року (включно). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довіреність керівника або інший розпорядчий документ, що підтверджує наявність делегованих прав та повноважень начальника відділу з тендерної роботи Дубовенко Тетяни Іванівни щодо представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.