Період оскарження умов закупівлі - по 05-03-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 19 525 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 97 625 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області |
| ЄДРПОУ: | 38631015 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kh.dsns.gov.ua |
| Контактна особа: | Едуард Неділько |
| Телефон: | +380577393276 |
| E-mail: | eduard@kh.dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 61013, Україна, Харківська область,Харків, вул. Шевченка, 8 |
3 |
Вимога про усунення порушення Опис: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Головним управлінням ДСНС України у Харківській області оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі Електрична енергія (ДК 021:2015 09310000-5 “Електрична енергія”). Пунктом 43 Особливостей, визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Цим самим пунктом визначено, що саме може бути невідповідністю. Відповідно до вимог Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасника подати в електронному вигляді через електронну систему закупівель наступні документи: пп.1 п.4 Додатку 1 та пп. “в” п.6 Додатку3: Учаснику надати довідку в довільній формі із зазначенням інформації (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи): в) про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції було надано Лист (Вих. № 3 від 06.03.2025 р.), в якому повідомляє про відсутність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі. Учаснику ТОВ “ЕК «ІНСОЛ»” необхідно надати: Лист з виправленою інформацією про наявність обмежень у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.