Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00
Екологічний клас (рівень екологічної безпеки) не нижче Євро5, що підтверджується сертифіктом відповідності вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та/або паспортом якості, та/або іншими документами про відповідність, що підтверджують відповідність і визначені чинним законодавством
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 915 296 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 576,48 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Хмельницькій області |
| ЄДРПОУ: | 40108929 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.securitypolice.com.ua |
| Контактна особа: | Ірина Фесун |
| Телефон: | +380968295522 |
| E-mail: | upo_khm_dzo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
У зв’язку з існуванням потреби детального розгляду значного обсягу документів, що наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, у тому числі перевірки на відповідність інформації щодо мережі партнерських АЗС, яка налічує більше 60 об’єктів, існують підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозиції в процедурі Закупівлі задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині належного розгляду та об’єктивної оцінки тендерних пропозицій учасників Закупівлі, до 10 робочих днів, а саме до 19 березня 2025 року (включно)
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) не надано форми «Цінова пропозиція» всупереч п. 3.1.2 тендерної документації, додатку 1 до тендерної документації, п. 1 додатку 6 до тендерної документації; 2) не надано довідки про засновника(-ів) та кінцевого бенефіціарного власника(-ів) Учасника (для юридичних осіб) всупереч п. 3.1.2 тендерної документації, п. 11 додатку 6 до тендерної документації. Наданий Учасником файл «Структура власності Укрнафта-Постач» не містить частини обов’язкової інформації та застережень, що передбачені тендерною документацією на Закупівлю; 3) не надано згоди на обробку персональних даних від генерального директора Старовойтенка Р. М., персональні дані якого вказані в документах тендерної пропозиції, підготовлених безпосередньо Учасником, що не відповідає п. 3.1.2 тендерної документації, п. 16 додатку 6 до тендерної документації на Закупівлю; 4) інформація, зазначена в наданій Учасником довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), щодо контактної особи за договором № 250923-86Е від 25.09.25023 та предмету договору № 250923-86Е від 25.09.25023 і № 364 від 21.09.2023 не відповідає наданому Учасником документальному підтвердженню всупереч п. 3.5.2 тендерної документації, табл. 3.1 додатку 3 до тендерної документації, п. 8 додатку 6 до тендерної документації на Закупівлю; 5) надані копії договорів поставки нафтопродуктів № МК 14/12/02/24 від 13.02.2024 (строк дії до 31.12.2024 за договором і дод. угодою № 1 від 12.02.2024, інформація щодо пролонгації замовнику не надана) та № 20230322 від 22.03.2023 (строк дії до 31.12.2024 за дод. угодою № 1 від 29.12.2023, інформація щодо пролонгації замовнику не надана) не можуть вважатися належним документальним підтвердженням партнерського статусу АЗС, оскільки не містять інформації щодо їх чинності на дату подання тендерної пропозиції, що не відповідає п. 3.6.6 тендерної документації, п. 5 додатку 2 до тендерної документації, п. 6 додатку 6 до тендерної документації на Закупівлю; 6) наданий Учасником інформаційний лист щодо чинних ліцензії на провадження відповідного виду діяльності, що підлягає ліцензуванню згідно із Законом «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII, не може вважатися належним документальним підтвердженням можливості продажу товару, що складає предмет закупівлі, через запропоновані Учасником АЗС/АЗК, оскільки не містить інформацію про ліцензії, що належать партнерам Учасника, зокрема за адресами: Сумська обл., м. Суми, вул. Роменська, буд. 102 – партнерський договір з ТОВ "МАРШАЛ-КАРД" (код ЄДРПОУ 44793228); Хмельницька обл., м. Старокостянтинів, вул. Івана Франка, буд. 2 – партнерський договір з ТОВ "КАРТ-МАРКЕТ " (код ЄДРПОУ 36908681), − що не відповідає п. 3.6.6 тендерної документації, п. 5 додатку 2 до тендерної документації, п. 7 додатку 6 до тендерної документації на Закупівлю. 2. Перелік інформації та/або документів, оформлених відповідно до вимог тендерної документації на Закупівлю, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) форма «Цінова пропозиція» (відповідно до додатку 1 до тендерної документації); 2) довідка про засновника(-ів) та кінцевого бенефіціарного власника(-ів) Учасника (для юридичних осіб), складена в довільній формі, яка зокрема містить інформацію про назви засновників і бенефіціарів, їх резиденство та місцезнаходження, з підтвердженням інформації щодо незастосування до засновника (-ів) та/або кінцевого бенефіціарного власника (-ів) Учасника санкцій у виді заборони на здійснення у неї (-их) публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції» та Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178. Якщо Учасник потрапляє під винятки, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» чи іншими нормативно-правовими актами, відповідна аргументація наводиться у довідці; 3) згода на обробку персональних даних від генерального директора Старовойтенка Р.М., у довільній формі або за формою додатку 4 до тендерної документації на Закупівлю. Згода на обробку персональних даних має містити інформацію про найменування Учасника закупівлі, прізвище, ім’я та по-батькові, посаду (форму зв’язку з Учасником) фізичної особи – суб’єкта персональних даних, персональні дані якої розкриваються в тендерній пропозиції Учасника закупівлі; 4) оновлена довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), із зазначенням обов’язкової інформації відповідно до табл. 3.1 додатку 3 до тендерної документації на закупівлі, що відповідає наданому Учасником документальному підтвердженню; 5) оновлені чинні підтверджувальні документів щодо партнерських АЗС/АЗК (копія(-ї) договору(-ів), що підтверджує(-ють) право власності та/або користування, та/або партнерства та/або ін.) під брендом (назвою) MARSHAL і SHELL; 6) оновлена інформаційна довідка щодо чинної(-их) ліцензії(-й) на провадження роздрібної торгівлі пальним, складена в довільній формі з обов’язковим зазначенням реквізитів, дати видачі, терміну дії та адреси місця торгівлі Учасника та/або заявлених партнерів Учасника. Допускається подання сканкопій з оригіналів ліцензій чи завірених копій, витягів з Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального. Замовник залишає за собою право на перевірку достовірності інформації, наданої Учасниками, в Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.