Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 951 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 755 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП Комунгосп ДМР |
ЄДРПОУ: | 34535962 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Іванишин Маріанна Ігорівна |
Телефон: | +380983996463 |
E-mail: | Marianna_2020@ukr.net |
Місцезнаходження: | 77504, Україна, Івано-Франківська область,Долина, Заводська 1а |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей відповідно до п.43 Особливостей 1. Просимо виправити невідповідності (надати документи) згідно «пункту 3 пп 3.3 Додатку 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: - надати: 3.3. Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий або сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити дані про реєстраційні дії та дані про кінцевого бенефіціарного власника учасника (якщо такі дані є обов’язковими). Уповноважена особа (Маріанна Іванишин)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.